4 πράγματα που πρέπει να εφαρμόζετε στο digital marketing της επιχείρησής σας

4 πράγματα που πρέπει να εφαρμόζετε στο digital marketing της επιχείρησής σας | Ena Blog
4 πράγματα που πρέπει να εφαρμόζετε στο digital marketing της επιχείρησής σας | Ena Blog

Καθώς ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις αξιοποιούν τα πλεονεκτήματα του digital marketing για την προώθηση και την προβολή τους, είναι καλό να γνωρίζετε, ότι υπάρχουν κάποιες κινήσεις που μπορούν να κάνουν αυτήν την προσπάθειά σας αρκετά πιο αποτελεσματική. Σε αυτό το άρθρο θα βρείτε 4 από αυτά, τα οποία, αν τα εφαρμόσετε, θα μπορέσετε να έχετε πιο στοχευμένες και πιο αποδοτικές κινήσεις στην διαδικτυακή σας επικοινωνία.

 

1. Η προσφορά φέρνει κίνηση: Ο βασικός στόχος των ενεργειών του digital marketing είναι να γεμίσουν όλα τα ηλεκτρονικά σας σημεία επαφής με τους πελάτες σας και νέους επισκέπτες. Αυξάνοντας την κίνηση, περισσότερος κόσμος θα μάθει για την επωνυμία και τα προϊόντα σας. Για να το πετύχετε φυσικά αυτό, θα χρειαστεί, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, να προσφέρετε κι εσείς κάτι. Ηλεκτρονικές εκπτώσεις, διαγωνισμούς με δώρα, έκτακτες μειώσεις τιμών για συγκεκριμένες ώρες ή και ημέρες, είναι οι «πόρτες» που ανοίγετε για να μπουν περισσότεροι επισκέπτες στο site σας και να δουν περισσότερα από εσάς. Σίγουρα, ένα καλό site ή ένα τέλειο e-shop βελτιώνει την εικόνα σας, εάν όμως το εμπλουτίσετε με αυτές τις ευχάριστες εκπλήξεις για τον κόσμο που τα επισκέπτεται, θα δείτε και άλλη εικόνα στα αποτελέσματά σας.

 

2. Ο επισκέπτης θέλει να επικοινωνεί: Οι χρήστες τους διαδικτύου και δυνητικοί σας πελάτες αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν με τις αγορές τους τις επιχειρήσεις που δημιουργούν σχέση διαλόγου με αυτούς. Γι’ αυτό χρειάζεται η τακτική επικοινωνία σας μαζί τους, τόσο στα social media, όσο και στον ιστότοπό σας μέσω blog. Ένα site με blog, έχει αρκετά πλεονεκτήματα, κυρίως όταν αναρτάτε τακτικά άρθρα, ακόμη και αν είναι σύντομα. Συμπεριλάβετε στο περιεχόμενο που δημοσιεύετε απαντήσεις σε ερωτήσεις πελατών, που μπορεί να τις έχουν θέσει μέσω email, τηλεφώνου είτε στην απευθείας. Δημοσιεύστε το άρθρο σας, συζητήστε, απαντήστε και δείτε πόσο διαφορετική θα είναι η αποδοχή σας από τους καταναλωτές.

 

3. Ο πελάτης σας θέλει προσωποποιημένη εμπειρία: Το διαφορετικό των ηλεκτρονικών μέσων από τα παραδοσιακά είναι, ότι μπορείτε να μιλήσετε σε κάθε έναν ξεχωριστά από τους πελάτες σας και αυτό εκτιμάται και ανταμείβεται με εμπιστοσύνη και προτίμηση. Για παράδειγμα, σε μια εισαγωγή στο newsletter σας ή σε ένα ενημερωτικό email που θα στείλετε, αποφύγετε την προσφώνηση «Αγαπητοί πελάτες». Ο κάθε ένας από αυτούς έχει τη δική του ηλεκτρονική διεύθυνση οπότε δίπλα στο «Αγαπητέ» έχει την προσδοκία να δει το όνομά του. Άλλωστε, ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του digital marketing είναι ότι μπορείτε να κάνετε μαζικές κινήσεις με προσωποποιημένο ύφος, τόνο και περιεχόμενο. 

 

4. Επικεντρωθείτε σε ένα συγκεκριμένο κοινό: Το διαδίκτυο είναι μια αγορά εκατομμυρίων ανθρώπων. Είναι λογικό, ότι δεν μπορούν να γίνουν όλοι αυτοί πελάτες σας. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό, το οποίο χάρη στα εργαλεία του digital marketing, μπορείτε να το γνωρίζετε, να το εκπαιδεύετε, να το επιβραβεύετε, φυσικά να το μεγαλώνετε σε αριθμό και έτσι να ενισχύετε τις πωλήσεις και το κέρδος. Οπότε, αξιοποιήστε τα στατιστικά που έχετε στα χέρια σας, τα δημογραφικά στοιχεία των καταναλωτών, το ιστορικό των αγορών τους, τα προϊόντα που παρέμειναν στο καλάθι τους στο eshop σας,τις online συμπεριφορές που έχουν παρουσιάσει, την αποδοχή ή την απόρριψη των προσφορών σας και δημιουργήστε συγκεκριμένες ενέργειες με υψηλή ανταπόδοση. Εξάλλου, όπως και οι ίδιοι ξέρετε, ένα από τα μυστικά μιας επιτυχημένης προσπάθειας πώλησης είναι, να πείτε τα σωστά λόγια, στον σωστό άνθρωπο, τη σωστή στιγμή. Σε αυτήν την προσπάθειά σας θα σας βοηθήσει η δημιουργία ενός επιχειρηματικού πλάνου, στο οποίο θα έχετε καθορίσει με σαφήνεια το προφίλ των πελατών σας. Έτσι, θα μπορείτε να επαληθεύετε αν είναι κατάλληλη για αυτούς κάθε ενέργεια που σχεδιάζετε ή σας προτείνουν, πριν προχωρήσετε στην υλοποίησή της.