Η νέα κουλτούρα ξενοδοχειακής εξυπηρέτησης
Αναφερόμενοι στην επανεκκίνηση των επιχειρήσεων του τουρισμού για αυτήν την ιδιαίτερη καλοκαιρινή περίοδο εν μέσω της πανδημίας του Covid-19, θα πρέπει να σταθούμε στη ανάγκη διαμόρφωσης μια νέας επιχειρηματικής κουλτούρας.
Τι αλλάζει στην καταναλωτική συμπεριφορά μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων
Η πανδημία του Covid-19 και η σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων, σίγουρα έχει επιφέρει αλλαγές στη λειτουργία των επιχειρήσεων.
Τι μπορούμε να αλλάξουμε στην επικοινωνία μας στην εποχή της νέας κανονικότητας;
Η νέα κανονικότητα της αγοράς που βιώνουν οι επιχειρηματίες της χώρας καθορίζεται από δυο σημαντικές παραμέτρους.
4 πράγματα που πρέπει να εφαρμόζετε στο digital marketing της επιχείρησής σας
Καθώς ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις αξιοποιούν τα πλεονεκτήματα του digital marketing για την προώθηση και την προβολή τους, είναι καλό να γνωρίζετε, ότι υπάρχουν κάποιες κινήσεις που μπορούν να κάνουν αυτήν την προσπάθειά σας αρκετά πιο αποτελεσματική.
Τι είναι το Social Customer Care και πώς συμβάλλει στις πωλήσεις σας;
Ήδη, στο εξωτερικό η έννοια Social Customer Care είναι πολύ βασική για την εικόνα, αλλά και τις πωλήσεις μιας επιχείρησης.
Νέες διατροφικές τάσεις και οι αλλαγές που φέρνουν σε μενού και καταλόγους
Η πανδημία του Covid-19 δεν έχει προκαλέσει αλλαγές μόνο στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων εστίασης.
Πώς μπορεί να γίνει το δικό σας e-shop, εκείνο που ξεχωρίζει στην κατηγορία του;
Όπως αποδείχθηκε και στην περίοδο της πανδημίας του Covid-19, οι ψηφιακές εμπορικές δυνατότητες μιας επιχείρησης έπαιξαν σημαντικό ρόλο στις πωλήσεις της.
Ευέλικτες στρατηγικές, για πιο ελκυστικές ηλεκτρονικές προσφορές
Πολλές φορές, αρκετοί επιχειρηματίες δημιουργούν μια προσφορά στα ηλεκτρονικά τους σημεία πωλήσεων (e-shops, e-platforms, sites, αλλά και social media), που ενώ τη θεωρούν ανάρπαστη, τελικά δεν τους αποφέρει τις αναμενόμενες πωλήσεις.
5 κινήσεις για την επιστροφή μιας επιχείρησης στην κανονικότητα
Για όλο τον επιχειρηματικό κόσμο της χώρας μας, η αντίστροφη μέτρηση της επιστροφής στην κανονικότητα έχει ξεκινήσει.
Covid-19 και οι αλλαγές που φέρνει στην πολιτική ενός ξενοδοχείου
Πλησιάζουμε, και μαθηματικά, στην έναρξη μιας διαφορετικής τουριστικής περιόδου για τη χώρα μας.
Πώς ο Covid-19 έγινε αιτία, για να εξελιχθούν πολλές επιχειρήσεις;
Για κάθε επαγγελματία είναι εξίσου σημαντικό, πέρα από την κερδοφορία του, η ανταπόκρισή και η προσαρμογή του στις συνθήκες που διαμορφώνουν το περιβάλλον δραστηριοποίησής του.
Delivery και Take Away: Προτάσεις για προωθητικές κινήσεις
Η πραγματικότητα της περιόδου του Covid-19 επιβάλλει στις περισσότερες επιχειρήσεις να εξυπηρετούν τους πελάτες τους, είτε με παράδοση των παραγγελιών τους κατ’ οίκον (delivery), είτε με μικρής διάρκειας επίσκεψή τους στο κατάστημα (take away)
«Μένουμε σπίτι» και κρατάμε επαφή με τους πελάτες μας
Αναμφίβολα, η καθημερινή επαφή με τους καταναλωτές, είναι μία κίνηση ζωτικής σημασίας για μία επιχείρηση.
Οι βασικές προϋποθέσεις, για να ξεκινήσετε τη λειτουργία ενός eshop
Η περίοδος της πανδημίας του Covid-19 έχει αναδείξει, ίσως περισσότερο από κάθε άλλη φορά, το πόσο σημαντικό είναι για κάθε επαγγελματία, να διαθέτει ηλεκτρονικό κατάστημα (eshop),
Ηλεκτρονικό εμπόριο: Λύση βιωσιμότητας για μία επιχείρηση, στην εποχή του Covid -19
Ως «ηλεκτρονικό εμπόριο» (e-commerce), ορίζεται κάθε συναλλαγή, που πραγματοποιείται από δύο συμβαλλόμενα μέρη από απόσταση, με τη χρήση της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών, δηλ. το διαδίκτυο και το τηλέφωνο.