ENAFOOD Blog Blog
H μπίρα και όλα όσα πρέπει να γνωρίζει ένας επαγγελματίας για το πιο αγαπημένο καλοκαιρινό ποτό
Ίσως το πιο διαχρονικά δημοφιλές αλκοολούχο ποτό και σίγουρα το πιο αγαπημένο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, η μπίρα, δεν είναι απλά ένα όνομα αλλά μια κοσμοθεωρία.
Αναβαθμίστε το πρωινό της επιχείρησής σας με δημοφιλείς επιλογές
Αναμφίβολα μια από τις κινητήριες δυνάμεις του τουρισμού είναι η αναζήτηση διατροφικών εμπειριών από τους ταξιδιώτες.
Δροσιστικές Μπρουσκέτες με ψητά ντοματίνια, ροδέλες κολοκυθιού και σως βαλσάμικου
Τώρα που η θερμοκρασία ανεβαίνει είναι η ιδανική ευκαιρία για να προχωρήσετε σε πιο δροσιστικές προτάσεις συνοδευτικών και ορεκτικών για το μενού σας.
Από την άνοιξη στο καλοκαίρι: Συμβουλές για την προετοιμασία του mini market σας
Διανύοντας τον Μάιο, η καθημερινότητα έχει έντονο ανοιξιάτικο χαρακτήρα με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη διάθεση των πελατών μας.
Zero Food Waste: Όλα όσα χρειάζεται να ξέρετε για την υπεύθυνη λειτουργία σας
Ένας από τους πιο βασικούς στόχους των επιχειρήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο είναι η οικολογική υπευθυνότητα και η βιώσιμη λειτουργία τους.
Οι πρώτες ύλες που έρχονται να πάρουν τα πρωτεία στη γαστρονομία
Ο κλάδος της εστίασης αποτελεί έναν συναρπαστικά εξελισσόμενο τομέα, με τακτικές αλλαγές τόσο στις καταναλωτικές προτιμήσεις και στον τρόπο ετοιμασίας των γευμάτων, όσο και στον χαρακτήρα που αποκτά η έννοια «φαγητό».
Χορτοφαγικό Buddha Bowl με φαγόπυρο και tofu
Ο βασικός παράγοντας που αλλάζει, αναμορφώνει και ανανεώνει το μενού μιας επιχείρησης εστίασης, δεν είναι άλλος από τον ίδιο τον καταναλωτή. Οι νέες τάσεις, οι νέες διατροφικές κοινότητες, η στροφή προς το πιο υγιεινό, ακόμα και η αλλαγή του κλίματος και των καιρικών συνθηκών συνθέτουν τους λόγους που ωθούν αρκετούς από εσάς, που δραστηριοποιήστε στην εστίαση, στην...
Οι νέες τάσεις στη μικρή λιανική σε παγκόσμιο επίπεδο
Για τους περισσότερους επαγγελματίες της μικρής λιανικής, ο χώρος της δράσης τους αποτελεί μια αγορά διαρκώς εξελισσόμενη, με προκλήσεις και φυσικά ευκαιρίες ανάπτυξης.
Ψητό μπούτι αρνιού, με αρακά και μυρωδικά
Ένα από τα είδη κρέατος που κρατά τον πρωταγωνιστικό ρόλο στα πασχαλινά μενού των εστιατορίων είναι φυσικά το αρνί. Οι παραλλαγές της ετοιμασίας του είναι πολλές και διαφορετικές και αφορούν στον τρόπο προετοιμασίας, μαγειρέματος ή ψησίματος και φυσικά σερβιρίσματος. Αν ανήκετε στην κατηγορία των επιχειρηματιών της εστίασης που θέλουν να προσφέρουν στους πελάτες τους ενδιαφέρουσες εναλλακτικές, πέρα...
4 κινήσεις που μπορούν να αλλάξουν την εικόνα μιας επιχείρησης ενοικιαζόμενων δωματίων
Ενόψει της νέας τουριστικής περιόδου, αρκετές επιχειρήσεις του κλάδου προχωρούν στην ανανέωσης της εικόνας τους και την αναβάθμιση των υπηρεσιών τους με στόχο ποιοτικότερες εμπειρίες διαμονής για τους ταξιδιώτες. Μια διαδικασία που ακούγεται απλή, αλλά τις περισσότερες φορές είναι πολύ πιο εύκολη για τις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες και συγκροτήματα και πολύ απαιτητικότερη για τις μικρότερες επιχειρήσεις ενοικιαζόμενων...
Πάσχα και μικρή λιανική: Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις σας την περίοδο του Πάσχα
Αναμφίβολα, μια από τις πιο χαρούμενες γιορτινές περιόδους, είναι η Πασχαλινή, στον ρυθμό της οποίας μπαίνουν σιγά σιγά, οι περισσότερες επιχειρήσεις της χώρας μας.
Γαλλική κρεμμυδόπιτα, ιδανική για το πασχαλινό αλλά και το ανοιξιάτικο μενού σας
Ενόψει του πασχαλινού μενού που ετοιμάζετε για τους πελάτες σας, μια κατηγορία που χρήζει έμπνευσης και προσοχής είναι σίγουρα τα συνοδευτικά.
Εποχικό Marketing: Τι είναι και πώς βοηθά την επιχείρησή σας
Στην προσπάθεια της πιο εύστοχης επικοινωνίας της επιχείρησή σας είναι λογικό να αναζητάτε μεθόδους και στρατηγικές από το χώρο του marketing, που συμβάλλουν στην αύξηση της αποτελεσματικότητας και της κερδοφορίας σας.
Ψητό χταπόδι, με πατάτες και το ανοιξιάτικο μενού σας μύρισε… θάλασσα
Ένα από τα πιο δημοφιλή θαλασσινά είναι αναμφίβολα το χταπόδι, ένα έδεσμα το οποίο μικροί και μεγάλοι δεν πρόκειται να αρνηθούν.
Μικρά μυστικά για επιπλέον πωλήσεις στο ράφι
Σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπως αυτό της μικρής λιανικής, οι επαγγελματίες του κλάδου χρειάζεται να αξιοποιήσουν όλες τις υπάρχουσες ευκαιρίες για την αύξηση των πωλήσεών τους.