ENAFOOD Blog Blog Σελίδα 39

Νέες τάσεις στο λιανεμπόριο, αναδιαμορφωθείτε!

Νέες τάσεις στο λιανεμπόριο, αναδιαμορφωθείτε. Online κατάστημα. Κινητό τηλέφωνο. Ena Blog
Το παραδοσιακό λιανεμπόριο, μετά την ενσωμάτωση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην αγορά της Ελλάδας, υφίσταται σημαντική αναδιαμόρφωση και διαρθρωτικές αλλαγές. Η καταναλωτική συμπεριφορά έχει αλλάξει ριζικά και γι’αυτό το λόγο οι παραδοσιακοί παίκτες του λιανεμπορίου χρειάζονται μια νέα μακροπρόθεσμη στρατηγική, η οποία θα στηρίζεται στο νέο επιχειρηματικό μοντέλο όπως αυτό διαμορφώνεται από τις νέες τάσεις. Ποιες είναι οι νέες τάσεις του...

Δείτε τα μέρη που προτιμούν οι τουρίστες

Δείτε τα μέρη που προτιμούν οι τουρίστες στην Ελλάδα. Ena Blog
Το καλοκαίρι κατακλύζουν τη χώρα μας εκατομμύρια τουρίστες. Η Ελλάδα  είναι ένας από τους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο. Ας δούμε όμως ποια μέρη προτίμησαν οι ξένοι τουρίστες το καλοκαίρι του 2017 ανάλογα με την εθνικότητά τους :   Σαντορίνη (κυρίως Ιταλοί, Άγγλοι, Δανοί, Γερμανοί, Σουηδοί, Ούγγροι, Δανοί, Ρώσοι) Κρήτη (κυρίως Γερμανοί, Σουηδοί, Ούγγροι, Δανοί, Ρώσοι) Ρόδος (κυρίως Γερμανοί, Σουηδοί,...

9 βασικές αρχές για το κατάστημά σας

9 βασικές αρχές για το κατάστημά σας. Προϊόντα στα ράφια. Ena Blog
Για ν’ αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο κατάστημά σας θα πρέπει να λάβετε υπ’ όψιν σας τις παρακάτω βασικές αρχές διάταξης στα καταστήματος λιανικής πώλησης. Στην είσοδο του καταστήματος τοποθετήστε τις πιο << δυνατές >> προσφορές για να δελεάσουν τον τελικό καταναλωτή και να είναι πιο εύκολη η αποδοχή τους αφού ακόμη δεν έχει αρχίσει τις αγορές του, το budget...

4 βήματα για την αύξηση της παραγωγικότητας

4 βήματα για την αύξηση της παραγωγικότητας. Υπεύθυνος Προσωπικού. Κατάστημα. Ena Blog
Οι άνθρωποι σε μία επιχείρηση είναι το βασικό της κεφάλαιο. Για να μπορούν να εργαστούν και να δώσουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους θα πρέπει να γνωρίζουν καλά την επιχείρηση, να έχουν ξεκάθαρες αρμοδιότητες και δίκαιο σύστημα αμοιβών. Περιγραφή θέσης εργασίας Θα πρέπει να οργανώσετε το προσωπικό με ξεκάθαρο τρόπο και να καθορίσετε τα καθήκοντα του κάθε εργαζομένου. Να...

Λύστε τα προβλήματα των πελατών με 5 κινήσεις!

Λύστε τα προβλήματα των πελατών με 5 κινήσεις. Χαμογελαστός πελάτης. Ena Blog
Με την οικονομική στενότητα που αντιμετωπίζει η χώρα μας τα τελευταία χρόνια όλες οι επιχειρήσεις έχουν παρατηρήσει εκτός από την μείωση του τζίρου τους και την αύξηση των  παραπόνων των πελατών τους. Για τις επιχειρήσεις με πελατοκεντρική στρατηγική η αποτελεσματική αντιμετώπιση των παραπόνων είναι μία ακόμη ευκαιρία για να ικανοποιήσουν τον πελάτη, να τον ξανακερδίσουν, να βελτιώσουν ακόμη περισσότερο...

Ο Πωλητής, το κλειδί στην άριστη εξυπηρέτηση των πελατών!

Ο Πωλητής, το κλειδί στην άριστη εξυπηρέτηση των πελατών. Φιλική, χαμογελαστή, ευγενική πωλήτρια. Ena Blog
Ο Πωλητής είναι ο άνθρωπος που μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα εξυπηρέτησης που παρέχετε στους πελάτες. Για να μπορεί να φτάσει τους στόχους του θα πρέπει από την φύση του να είναι ένας άνθρωπος αισιόδοξος γεμάτος ενθουσιασμό που νοιάζεται για τη δουλειά του. Ένας Πωλητής που σέβεται τους συναδέλφους του και είναι πρόθυμος να μάθει από αυτούς είναι ένας...

Εξυπηρέτηση πελατών : Στο κέντρο του ενδιαφέροντος σας ο πελάτης!

Εξυπηρέτηση πελατών - Στο κέντρο του ενδιαφέροντος σας ο πελάτης. Ευγενικός πωλητής. Πληρωμή. Ena Blog
Οι επιχειρήσεις που ξεχωρίζουν και επιβιώνουν στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον είναι οι επιχειρήσεις που εφαρμόζουν πελατοκεντρική προσέγγιση. Η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι το κλειδί της επιτυχίας. Όσες επιχειρήσεις το πιστέψουν και το εφαρμόσουν σωστά θα δουν τις πωλήσεις τους να εκτοξεύονται. Επιπλέον η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών βοηθά σημαντικά στην οικοδόμηση μιας φήμης που στο τέλος της ημέρας θα κατατάξει...

Τοποθετήστε σωστά τα προϊόντα…

Τοποθετήστε σωστά τα προϊόντα. Τσίπουρο. Ena Blog
Το merchandising είναι η τέχνη της τοποθέτησης των προϊόντων στα ράφια των καταστημάτων. To merchandising: Παρέχει στο καταναλωτή ξεκάθαρη εικόνα των προιόντων Παρέχει πληροφόρηση στον καταναλωτή για το προϊόν με δημιουργικό και αποτελεσματικό τρόπο. Καθοδηγεί τον καταναλωτή στην επιλογή του. Κάθε κατηγορία και υποκατηγορία προιόντων πρέπει να παρουσιάζεται ευδιακρίτως, ώστε ο καταναλωτής να μπορεί να κάνει την επιλογή του γρήγορα...

90% των δυσαρεστημένων πελατών φεύγει…

90 τοις εκατό των δυσαρεστημένων πελατών φεύγει. Πελάτες. Ena Blog
Για να καταλάβετε πόσο σημαντικά είναι τα παράπονα των πελατών σας δείτε κάποια στοιχεία ερευνών που αφορούν την συμπεριφορά των καταναλωτών στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν: Από τους πελάτες που αντιμετωπίζουν πρόβλημα το 90% – 96% δεν παραπονιέται ποτέ στην επιχείρηση, απλώς φεύγει και η επιχείρηση δεν θα μάθει ποτέ γιατί χάνει τους πελάτες της Mόνο το 4% των πελατών...

Ο Άγιος Βαλεντίνος σας χαρίζει… πωλήσεις!

Ο Άγιος Βαλεντίνος σας χαρίζει πωλήσεις. Καλάθι σούπερ μάρκετ. Δώρα Αγίου Βαλεντίνου. Ena Blog
Στη γιορτή της Αγάπης όλοι οι ερωτευμένοι θέλουν να δείξουν την αγάπη τους με δώρα, δείπνα, γλυκά, ρομαντικές εξορμήσεις, κλπ. Φροντίστε να είστε έτοιμοι να υποδεχτείτε τους πελάτες σας που θα ψάχνουν κάτι ιδιαίτερο για το έτερον τους ήμισυ. Δείτε παρακάτω μερικές προτάσεις για προωθητικές ενέργειες : α) Λιανέμποροι τροφίμων Δώστε έκπτωση στα τρόφιμα για την προετοιμασία του εορταστικού...

Χρειάζεστε χρήματα για την επιχείρησή σας;

Χρειάζεστε χρήματα για την επιχείρησή σας; Ποτήρια με κέρματα. Ena Blog
Τα προγράμματα ΕΣΠΑ βοηθούν παλαιές και νέες επιχειρήσεις ν’ αναπτύξουν τη δραστηριότητα τους. Παρακάτω θα βρείτε τα προγράμματα επιδοτήσεων που είναι ενεργά για το 2018 : Α) Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους στις νέες αγορές Το πρόγραμμα στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων και των υπηρεσιών ή στη δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών,...

12 βασικές κατευθύνσεις για τα ράφια σας

12 βασικές κατευθύνσεις για τα ράφια σας. Προϊόντα στα ράφια. Ena Blog
Για ν’ αυξήσετε την κερδοφορία σας, ακολουθήστε τις παρακάτω κατευθύνσεις για τη σωστή διάταξη των προϊόντων στα ράφια σας.  Τοποθετήστε τα ταχυκίνητα επώνυμα προϊόντα στο ράφι στο ύψος του ματιού (eye level). Κατ’ εξαίρεση στο συγκεκριμένο ράφι μπορείτε να τοποθετήσετε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (private & own label), όπου αυτά υπάρχουν, δίπλα στα επώνυμα προϊόντα. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας...

Μπάμπης Μπότσολος

Μπάμπης Μπότσολος. Υπεύθυνος οπωροπωλείου. Συνεντεύξεις με Έλληνες Επαγγελματίες.
Υπεύθυνος οπωροπωλείου.Ο Μπάμπης εργάζεται στα ENA FOOD C&C εδώ και 17 χρόνια. Ξεκίνησε την καριέρα του ως τετράωρος και τώρα είναι Υπεύθυνος οπωροπωλείου στο κατάστημα του Κηφισού.

Ευαγγελία Αντωνίου

Ευαγγελία Αντωνίου. Υπεύθυνη τυποποιημένου & στησίματος καταστημάτων.
Υπεύθυνη τυποποιημένου & στησίματος καταστημάτων. Η Ευαγγελία εργάζεται στα ΕΝΑ FOOD C&C τα τελευταία 20 χρόνια. Είναι Υπεύθυνη τυποποιημένου στο κατάστημα του Κηφισού και στήνει τα νέα καταστήματα.

Δήμητρα Παπαδημητρίου

Δήμητρα Παπαδημητρίου. Εξυπηρέτηση πελατών. Συνεντεύξεις με Έλληνες Επαγγελματίες.
Υπεύθυνη εξυπηρέτησης πελατών. Η Δήμητρα εργάζεται στα ΕΝΑ FOOD C&C εδώ και 20 χρόνια. Είναι στο τμήμα της Εξυπηρέτησης πελατών στο κατάστημα του Κηφισού.