4 κατηγορίες προϊόντων που δεν πρέπει να λείπουν από το ράφι σας

4 κατηγορίες προϊόντων που δεν πρέπει να λείπουν από το ράφι σας | Ena Blog
4 κατηγορίες προϊόντων που δεν πρέπει να λείπουν από το ράφι σας | Ena Blog

Η συνεπής ανταπόκρισή σας στις νέες καταναλωτικές κοινότητες και η διάθεση των προϊόντων που αναζητούν, είναι αναμφίβολα μια ουσιαστική κίνηση, που θα σας διαφοροποιήσει σε σχέση με τον ανταγωνισμό σας, θα παρουσιάσει ένα πιο ανανεωμένο και σύγχρονο προφίλ σας και φυσικά, θα συμβάλει στο να διατηρείτε το πελατολόγιό σας και τη σταθερή σας κερδοφορία. Γι’ αυτό και εμείς, επιλέξαμε 4 δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων, που δίνοντάς τους κυρίαρχη θέση στα ράφια σας, θα κεντρίσετε το ενδιαφέρον αλλά και την προτίμηση των καταναλωτών, που ασπάζονται και ακολουθούν τα νέα διατροφικά μοντέλα, που έχουν διαμορφωθεί και κυριαρχούν σήμερα.

 

Μη αλκοολούχα ποτά και αναψυκτικά

Η νέα γενιά καταναλωτών, οι επονομαζόμενοι «millennials», που έχει ήδη διαμορφώσει την απορριπτική στάση της για το αλκοόλ, η ολοένα αυξανόμενη έμφαση στη γυμναστική και τη διατήρηση καλής φυσικής κατάστασης των ανθρώπων και από τα δύο φύλα, ηλικίας 30 με 50 ετών, φέρνει στο προσκήνιο μια σειρά αναψυκτικών και ροφημάτων, που προσφέρουν απόλαυση χωρίς να περιέχουν αλκοόλ. Μπύρες 0%, ενεργειακά ποτά, cocktails από φρούτα, ακόμα και οινοδημιουργίες alcohol-free, αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερο κοινό και φυσικά το προβάδισμα από τα παραδοσιακά βαριά αλκοολούχα ποτά. Αξίζει λοιπόν να τα εντάξετε στο προϊοντικό σας ρεπερτόριο και φυσικά να τους παραχωρήσετε το δικό τους χώρο στο κατάστημά σας. Και μην ξεχνάτε, πως αυτές οι ελαφρές, δροσιστικές και αναζωογονητικές προτάσεις μπορεί σύντομα να καταφέρουν να σηκώσουν ένα μεγάλο βάρος των πωλήσεών σας.  

 

Θεραπευτικά και αντιοξειδωτικά προϊόντα

Μπαχαρικά και βότανα, αυθεντικές πηγές αντιοξειδωτικών ουσιών επιστρέφουν στην επικαιρότητα, καθώς συμβάλλουν στην αντιγηραντική προστασία, θωρακίζουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα και δρουν ευεργετικά κατά των καρδιαγγειακών παθήσεων και ασθενειών, όπως ο διαβήτης. Γι’ αυτό μια προθήκη ή μια προωθητική κατασκευή με προϊόντα αυτής της κατηγορίας, σίγουρα δεν είναι αδιάφορη και δεν θα περάσει απαρατήρητη από την πλειοψηφία των πελατών σας. Εκεί, μπορεί να τους περιμένει το πιπέρι και οι διαφορετικές του ποικιλίες, μια αστείρευτη πηγή σιδήρου και σύμμαχος της καλής λειτουργίας του πεπτικού συστήματος, η ρίγανη, ο βασιλικός και το γαρύφαλλο, τα κατεξοχήν μεσογειακά αντιοξειδωτικά και αντιβακτηριακά, το δεντρολίβανο, το μοσχοκάρυδο, ο κουρκουμάς και η κανέλα, πλούσια σε βιταμίνες και με αντιφλεγμονώδη δράση, και το φασκόμηλο, με ουσίες που έχουν αντισηπτικές και καταπραϋντικές ιδιότητες ενώ προσφέρει τόνωση στην λειτουργία του εγκεφάλου. 

 

Τρόφιμα υγείας και ευεξίας

Αναφερόμαστε, φυσικά, σε αυτά, που είναι καθαρά φυτικής προέλευσης, των οποίων η κίνηση παρουσιάζει εντυπωσιακή άνοδο, παρά το γεγονός ότι η τιμή τους είναι σχετικά ψηλότερη από άλλα της κατηγορίας τους. Μπορούμε να κάνουμε ξεχωριστή αναφορά στο φυτικό γάλα, την εναλλακτική πρόταση για τις κατηγορίες των vegan και για όσους αποφεύγουν τα ζωικά λιπαρά. Την παρούσα στιγμή υπάρχει σε διάθεση μια πληθώρα προϊόντων γνωστών εταιρειών, που περιλαμβάνουν υποκατάστατα γάλακτος από αμύγδαλο, βρώμη, ρύζι καθώς και φυτικά τυροκομικά, με τα οποία μπορείτε να εξοπλίσετε την επιχείρησή σας και να δημιουργήσετε έναν νέο πόλο έλξης για μια μεγάλη μερίδα καταναλωτών. Ανάμεσά τους ξεχωρίζει μια ανερχόμενη κοινότητα, που επιλέγει την υγιεινή διατροφή αλλά και τα προϊόντα που δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον. Παράλληλα, μην ξεχνάτε, πως είναι προϊόντα πρώτης προτεραιότητας για τους ανθρώπους και τις οικογένειες, που επιλέγουν να νηστέψουν, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, τηρώντας τη θρησκευτική τους επιλογή και στον τομέα της διατροφής τους.  

 

Ενεργειακά σνακ και μπάρες

Πρόκειται για μια νέα κατηγορία προϊόντων ιδανικά τόσο για τα μικρά καταστήματα λιανικής αλλά και για τα mini και supermarkets. Αποτελούν τη γενιά, που έρχεται να διαδεχθεί τις παραδοσιακές μικρές γλυκές λιχουδιές που ίσως να θεωρούνται λιγότερο θρεπτικές από κάποιους. Είναι μια πρόταση που κερδίζει συνεχώς έδαφος στα παιδιά αλλά και στην προτίμηση των καταναλωτών μεγαλύτερης ηλικίας στην αναζήτηση ενός γευστικού διαλείμματος, που θα τους προσφέρει γεύση και ενέργεια. Μπάρες δημητριακών, ξηρών καρπών, αποξηραμένων φρούτων, πρωτεΐνης, χωρίς ζάχαρη, τσιπς πατάτας χωρίς αλάτι, ρυζιού και δημητριακών, σνακ με ταχίνι ή εσπεριδοειδή, συνθέτουν μια πλούσια κατηγορία, που δεν γίνεται να αφήσει ασυγκίνητη τόσο την παραδοσιακή, όσο και την νεότερη γενιά των πελατών σας. Αρκεί φυσικά, να πάρετε την απόφαση να τους προσφέρετε τη θέση που τους αξίζει ανάμεσα στις προτάσεις αγοράς, που έχετε συνθέσει εντός του καταστήματός σας.