To mini market σας μπορεί να αποτελέσει μια κερδοφόρα επιχείρηση και αυτό γιατί προσφέρει κάτι περισσότερο από μια εύκολη και γρήγορη αγοραστική εμπειρία στους πελάτες σας – παρέχει μια ζεστή και φιλόξενη ατμόσφαιρα, προωθεί την τοπική οικονομία και συμβάλλει στη συνολική ευημερία των κατοίκων της περιοχής. Το mini market σας χρησιμεύει ως σημείο συνάντησης όπου οι γείτονες μπορούν να συγκεντρώνονται και να συνδέονται ενισχύοντας την αίσθηση της οικειότητας και της προσωπικής αλληλεπίδρασης. Καθώς γνωρίζετε τους πελάτες σας με το όνομά τους, μπορείτε να προσφέρετε εξατομικευμένες προσφορές, δημιουργώντας μια αίσθηση του ανήκειν.
Παρά την αξία που μπορεί να προσφέρει το mini market σας στην περιοχή, πολλές φορές δεν είναι αρκετή για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό και να έχετε μια κερδοφόρα επιχείρηση. Σήμερα, οι καταναλωτές έχουν περισσότερες επιλογές, με ένα κλικ έχουν πρόσβαση σε διάφορα καταστήματα τροφίμων που τους δελεάζουν με έξυπνες προσφορές.
Αν θέλετε να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες στην επιχείρησή σας, σας παρουσιάζουμε μερικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε όχι μόνο να αυξήσετε τις πωλήσεις σας αλλά και να βελτιώσετε τους παράγοντες που αυξάνουν την κερδοφορία του mini market σας:
Παρέχετε ένα προσεγμένο κτίριο και ευγενική εξυπηρέτηση
Ένα προσεγμένο κτίριο είναι σημαντικός παράγοντας για την επιλογή του καταστήματος σας από δυνητικούς πελάτες. Όσο πιο καθαρό είναι, με καλό εσωτερικό σχεδιασμό, εγκαταστάσεις κλιματισμού, αποδοτικά φώτα και ράφια τακτοποιημένα, τόσο περισσότερο θα κερδοφορείτε, καθώς οι πελάτες νιώθουν άνετα να ψωνίσουν από το κατάστημά σας. Απεναντίας ένα βρώμικο κτίριο με κακό εσωτερικό σχεδιασμό, όπως άβαφτους τοίχους,κακό φωτισμό καιι μη οργανωμένα ράφια είναι απωθητικό για το πελατειακό κοινό. Το ίδιο ακριβώς προσφέρει και η ευγενική εξυπηρέτηση που κάνει τους πελάτες να αισθάνονται άνετα να ψωνίζουν στο μίνι μάρκετ σας. Η ευγένεια προς τους πελάτες εκδηλώνεται μέσα από τον χαιρετισμό όταν φτάνουν, απαντώντας λεπτομερώς στις ερωτήσεις τους σχετικά με τα αγαθά, αν το ζητήσουν, και εξυπηρετώντας τους ευγενικά όταν πληρώνουν στο ταμείο.
Ακολουθήστε τις τάσεις
Η προσαρμογή στις διαρκώς μεταβαλλόμενες καταναλωτικές ανάγκες είναι κρίσιμη για τη διατήρηση της σχέσης με το κοινό σας και την αποδοτικότητα της επιχείρησής σας. Κατά τη διάρκεια έκτακτων περιστάσεων, όπως μια πανδημία, οι καταναλωτικές προτιμήσεις μπορεί να αλλάξουν δραματικά και γρήγορα. Η άμεση ανταπόκριση σε αυτές τις αλλαγές, προσφέροντας προϊόντα που είναι απαραίτητα – όπως προϊόντα υγείας και προσωπικής υγιεινής σε περίπτωση πανδημίας – μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης των πελατών στην επιχείρησή σας και να διασφαλίσει την επιβίωση και ανάπτυξή της σε δύσκολους καιρούς.
Μειώστε την αλλοίωση των ευπαθών προϊόντων σας
Μερικά από τα πιο κερδοφόρα είδη στα mini market περιλαμβάνουν ευπαθή προϊόντα, όπως τυρί, αλλαντικά και φρέσκα προϊόντα, αλλά τα κέρδη του καταστήματός σας μπορεί να επηρεαστούν σοβαρά από την αλλοίωση τους. Παρόλο που οι καταναλωτικές συνήθειες έχουν αλλάξει και υπάρχει αυξημένη ζήτηση για φρέσκα φρούτα και λαχανικά, τα φρέσκα προϊόντα έχουν πολύ μικρότερη διάρκεια ζωής από τα κατεψυγμένα και τα κονσερβοποιημένα τρόφιμα και οι ιδιοκτήτες των μινι μαρκετ όπως εσείς, αναγκάζονται να πετάξουν μεγάλο μέρος τους καθώς υπερωριμάζουν ή αλλοιώνονται. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με το Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ, το 30-40% της προσφοράς τροφίμων στις ΗΠΑ πηγαίνει στα σκουπίδια, και η πλειονότητά τους είναι από την λιανική πώληση. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα πρέπει να ελέγχετε συνεχώς τα αποθέματα των προϊόντων σας που συμβάλλει στην καλύτερη διαχείριση τους για τη μείωση της απώλειας τροφίμων που προκαλείται από την αλλοίωση.
Συνδυάστε στρατηγικά τα προϊόντα που προβάλλονται
Συνδυάστε είδη χαμηλότερου κόστους με προϊόντα υψηλότερου κόστους, ώστε οι πελάτες να είναι πιο πιθανό να τα αγοράσουν όλα μαζί (για παράδειγμα, κουτιά ζυμαρικών και βάζα σάλτσας ντομάτας δίπλα σε πιο ακριβά μπουκάλια κόκκινου κρασιού που θα αποτελούσαν ένα ωραίο συνοδευτικό για το δείπνο εκείνης της βραδιάς). Συνδυάστε προσφορές προϊόντων χρησιμοποιώντας τη ζήτηση για το πρωτεύον προϊόν για την πώληση του δευτερεύοντος προϊόντος. Ο αντίκτυπος της ομαδοποίησης των προιόντων σε μορφή πακέτου μπορεί να είναι ισχυρός.
Επιλέξτε τον σωστό προμηθευτή
Η καθιέρωση άριστης συνεργασίας με τους προμηθευτές είναι κρίσιμη για την επιτυχία ενός μίνι μάρκετ ή οποιασδήποτε λιανικής επιχείρησης. Μια συνεργασία με καλούς προμηθευτές μπορεί να οδηγήσει σε πιο συμφέρουσες τιμές αγοράς και πρόσβαση σε πιο ποιοτικά προϊόντα. Αυτά τα πλεονεκτήματα μπορούν στη συνέχεια να μεταφραστούν σε καλύτερες τιμές και προσφορές για τους πελάτες του μίνι μάρκετ σας, καθώς και σε πιο ελκυστικές προωθητικές ενέργειες και εκπτώσεις. Δίπλα σας σε αυτό, είναι τα κατάστηματα ENA Food C&C που προσφέρουν ειδικές τιμές μόνο για επαγγελματίες και μια μεγάλη γκάμα προϊόντων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των αγοραστών. Δείτε αναλυτικά τις προσφορές μας εδώ.