Εξυπηρέτηση πελατών : Στο κέντρο του ενδιαφέροντος σας ο πελάτης!

Εξυπηρέτηση πελατών - Στο κέντρο του ενδιαφέροντος σας ο πελάτης. Ευγενικός πωλητής. Πληρωμή. Ena Blog
Εξυπηρέτηση πελατών : Στο κέντρο του ενδιαφέροντος σας ο πελάτης! | Ena Blog

Οι επιχειρήσεις που ξεχωρίζουν και επιβιώνουν στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον είναι οι επιχειρήσεις που εφαρμόζουν πελατοκεντρική προσέγγιση. Η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι το κλειδί της επιτυχίας. Όσες επιχειρήσεις το πιστέψουν και το εφαρμόσουν σωστά θα δουν τις πωλήσεις τους να εκτοξεύονται.

Επιπλέον η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών βοηθά σημαντικά στην οικοδόμηση μιας φήμης που στο τέλος της ημέρας θα κατατάξει την επιχείρηση σας στους πρωτοπόρους του τομέα της.

Παρακάτω θα βρείτε μερικά βήματα που θα σας καθοδηγήσουν στην εφαρμογή της πελατοκεντρικής σας πολιτικής :

Πιστέψτε στην πελατοκεντρική προσέγγιση

Το σημαντικότερο για να μπορέσει μία επιχείρηση να θέσει τον πελάτη στο κέντρο της, είναι ο ίδιος ο επιχειρηματίας ν’  αντιληφθεί την αλυσίδα : εξυπηρέτηση πελατών – πιστότητα πελατών – προσέλκυση νέων πελατών – ανάπτυξη της επιχείρησης – αύξηση του τζίρου – αύξηση των κερδών.

Σχεδιάστε ένα πλάνο δράσης & αναλάβετε δράση

Σχεδιάστε ένα πλάνο δράσης και εφαρμόστε το. Μην αφήνετε την εξυπηρέτηση του πελάτη στην τύχη. Αν κάποια επιχείρηση αναγγέλλει πλάνα για την εξυπηρέτηση των πελατών και δεν τα εφαρμόζει, χάνει την αξιοπιστία της μεταξύ των εργαζομένων και των πελατών της.

Χτίστε την ομάδα, δημιουργήστε κλίμα εμπιστοσύνης & εκπαιδεύστε τους εργαζομένους σας

Συντονίστε τους εργαζομένους σας ώστε ν’ αγωνίζονται για τον ίδιο σκοπό, να εμπνέονται από το ίδιο όραμα, να λειτουργούν σαν ομάδα. Μόνο με το ομαδικό πνεύμα θα επιτευχθεί η άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη. Εκπαιδεύστε τους εργαζομένους σας στην εξυπηρέτηση του πελάτη, παρέχετέ τους όλα τα απαραίτητα εφόδια για κάνουν σωστά την δουλειά τους και κινητοποιήστε τους ώστε να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό.

Δημιουργήστε σχέσεις εμπιστοσύνης

Δείτε την κάθε επικοινωνία με τους πελάτες σας σαν μία ευκαιρία για να οικοδομήσετε περαιτέρω την επικοινωνία σας μαζί τους και την εμπιστοσύνη τους απέναντί σας.

Μετρήστε την απόδοση των πλάνων σας

Μετρήστε την ικανοποίηση των πελατών, ακούστε τις πληροφορίες που λαμβάνετε από την συνεχή αλληλεπίδραση μαζί τους και τη συνεπή τήρηση των κανόνων εξυπηρέτησης από τους εργαζομένους σας.

Λειτουργήστε με επίκεντρο τον πελάτη σας

Επίκεντρο της προσοχής της επιχείρησής σας θα πρέπει πάντα να είναι ο πελάτης σας. Όλα τα πλάνα, οι αποφάσεις, οι υπηρεσίες και τα προϊόντα πρέπει να βασίζονται στην ικανοποίηση των αναγκών και των προσδοκιών του πελάτη σας.