Η εξέλιξη του κρέατος και ο ρόλος του στο μενού μιας επιχείρησης εστίασης σήμερα

Η εξέλιξη του κρέατος και ο ρόλος του στο μενού μιας επιχείρησης εστίασης σήμερα | Ena Blog

Αναμφισβήτητα, το κρέας αποτελεί το «βαρύ πυροβολικό» για τις πωλήσεις μιας επιχείρησης εστίασης στη χώρα μας, όπως είναι τα εστιατόρια, οι ταβέρνες και τα καταστήματα γρήγορου φαγητού. Ακόμα και σε αυτή τη χρονική περίοδο, με περιορισμό στο ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων, τη μερίδα του λέοντος στις online και take away παραγγελίες έχουν τα πιάτα και οι συνταγές με κρέας, καθώς η πλειοψηφία των υπόλοιπων εδεσμάτων αποτελεί συνήθως υπόθεση κατ’ οίκον ετοιμασίας, στην κουζίνα των καταναλωτών. Πώς όμως αυτήν την ενότητα των κρεατικών μπορούμε να την κάνουμε ακόμα πιο ελκυστική στο μενού μας, αλλά και να αντιμετωπίσουμε ένα ιδιαίτερο περιβάλλον που διαμορφώνεται από τα αποτελέσματα της πανδημίας του Covid-19 και την εμφάνιση νέων διατροφικών καταναλωτικών τάσεων; 

Σε μια προσπάθεια να συμβάλλουμε στην καλύτερη ανταπόκρισή σας στις ανάγκες της τρέχουσας περιόδου, αλλά και εκείνων που ακολουθούν, σας παραθέτουμε συνοπτικά μια σειρά προτάσεων, που μπορούν να διατηρήσουν το κρέας ως τον βασιλιά των παραγγελιών του μενού σας.  

Η ζήτηση για νέα πιάτα βασισμένα σε νέες κοπές κρέατος

Μια αντικειμενική αλήθεια που σχετίζεται με το κρέας είναι η διαχρονική του αξία σαν έδεσμα, λόγω και της γεύσης του, αλλά και των ιχνοστοιχείων, των μετάλλων, των βιταμινών και των πρωτεϊνών, που προσφέρει στον οργανισμό μας η ισορροπημένη κατανάλωσή του. Εάν σας ανησυχεί η συζήτηση που γίνεται για τις νέες διατροφικές τάσεις και την έμφαση στην υγιεινή δίαιτα, θα πρέπει να γίνει αντιληπτό, ότι όλο αυτό το σκηνικό δεν οδηγεί στον περιορισμό της ζήτησης κρέατος από τους πελάτες σας. Αντίθετα, επιτείνει την επιμονή στην παραγγελία ακόμα πιο ποιοτικού κρέατος. Δεν πρέπει να παραβλέψετε, ότι ο καταναλωτής κρέατος σήμερα, είναι ένας άνθρωπος ενημερωμένος, με πολιτιστικές και γευστικές εμπειρίες και παραστάσεις από τα ταξίδια του. Απόρροια αυτών, είναι και η σημαντική άνοδος της ζήτησης νέων πιάτων που προέρχονται από νέες κοπές κρέατος και δημιουργούν διάσημες, για τη νοστιμιά τους και τη γαστρονομική τους αξία, συνταγές. Εμπλουτίζοντας τον κατάλογο και τις προτάσεις της κουζίνας σας με πιάτα – εκπροσώπους των διεθνών εξελίξεων στο κρέας, παρουσιάζετε ένα σύγχρονο και εξελιγμένο προφίλ στους πελάτες σας και δείχνετε έμπρακτα και με τον καλύτερο τρόπο, ότι μπορείτε να απαντήσετε ακόμα και στους πιο λεπτούς και απαιτητικούς τους προσανατολισμούς. 

Το πάντρεμα του κρέατος με τη σωστή και ισορροπημένη διατροφή

Μια άλλη περίπτωση καταναλωτικής συμπεριφοράς που καλείστε να αντιμετωπίσετε είναι η προτεραιότητα στην υγιεινή διατροφή και την καλή σχέση σωματικού βάρους και φυσικής κατάστασης. Απέναντι στην πεποίθηση ότι το κρέας είναι συνταγή γευμάτων που μας επιβαρύνει με λιπαρά, μπορείτε να βρείτε ένα διαχρονικό και πειστικό σύμμαχο: Τη μεσογειακή κουζίνα και τις επιταγές της. Ακολουθώντας τις βασικές της αξίες μπορείτε, παράλληλα με τα παραδοσιακά σας πιάτα, να εντάξετε στις προτάσεις σας συνταγές, όπου το κρέας «παντρεύεται» με τη νοστιμιά, τη θρεπτικότητα και τις χαμηλές θερμίδες. Για παράδειγμα, πιάτα όπως το μοσχάρι νουά με λαχανικά, το βραστό χοιρινό ή κατσίκι με αρωματικά βότανα, το μπιφτέκι «fitness» ζυμωμένο με καρπούς υπερτροφών, ακόμα και ο συνδυασμός αρακά ή πράσινου φασολιού με παϊδάκια αρνιού, το «κρητικό» φρικασέ με σταμναγκάθι κ.ά. είναι προτάσεις που δεν θα αρνηθεί κανένας φανατικός της σωστής και αυστηρής διατροφής. Τέλος, το κρέας και το κοτόπουλο σαν συστατικό μπορεί να δημιουργήσει φανταστικές ιδέες για την ενότητα με τις σαλάτες σας και να καλύψει και μια μεγάλη μερίδα, μικρών και μεγάλων, πελατών σας που ανήκουν στους πιστούς των salad bowls και αποτελούν μια σταθερά αναπτυσσόμενη και αυξανόμενη μερίδα καταναλωτών. 

Gourmet συνδυασμοί για τις επιχειρήσεις γρήγορου φαγητού

Ειδικά για εσάς που έχετε επιχείρηση γρήγορου φαγητού, η τάση που έρχεται και από το εξωτερικό για ενίσχυση του gourmet χαρακτήρα του fast food, είναι ένα γεγονός στο οποίο αξίζει να σταθείτε. Τόσο γιατί σας δίνει μια νέα προοπτική ανάπτυξης των πωλήσεών σας, όσο και γιατί είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να εμπλουτίσετε το σταθερό σας μενού. Μπορείτε να επαναλανσάρετε τις κλασικές προτάσεις σας με κρέας σε μια διαφορετική και ενδιαφέρουσα εκδοχή, προσθέτοντας στον κατάλογο παραγγελιών που έχετε, πιο «αρτίστικες», επιτηδευμένες και αναπάντεχες επιλογές όπως: hot dog με μοσχάρι, χοιρινό ή και φιλέτο ψαριού, σάντουιτς με σαλάτα κοτόπουλο, burgers από ψάρι και πάπια, εμπνεύσεις από την ethnic κουζίνα, όπως μεξικάνικα τάκος και μπουρίτος με μοσχάρι ή μαριναρισμένο κοτόπουλο, πίτσα με ΠΟΠ αλλαντικά της χώρας μας, όπως ο παστουρμάς της Δράμας, αλλά και εναλλακτικές με χοιρινό, όπως φιλέτο ή πορκέτα, πίτες με πανσέτα αντί για γύρο ή και σαλάτες με γύρο χοιρινό ή κοτόπουλο κ.ά. Απλά επιλέξτε αυτά που μπορούν να «δέσουν» πιο αρμονικά με τον χαρακτήρα της επιχείρησής σας και δείτε, πως το αρχικό ξάφνιασμα που θα προκαλέσετε στους πελάτες σας, θα μετατραπεί σε μια ενθουσιώδη αποδοχή των νέων γευστικών εμπειριών που τους προσφέρετε.