Μια από τις μεγαλύτερες τουριστικές κοινότητες στις οποίες μπορείτε να βασιστείτε για την ανάπτυξη της επιχείρησης φιλοξενίας που διατηρείτε είναι φυσικά και οι ταξιδιώτες του επαγγελματικού τουρισμού. Οι άνθρωποι, δηλαδή, που επισκέπτονται την Ελλάδα και την περιοχή σας, για να εργαστούν απομακρυσμένα ή για να αναπτύξουν εμπορικές σχέσεις για λογαριασμό της εταιρείας τους με αντίστοιχες της χώρας μας. Στο πλαίσιο αυτό, έχουμε συγκεντρώσει μια σειρά μικρών συμβουλών που μπορούν να σας τοποθετήσουν στο επίκεντρο της προσοχής αυτού του κοινού, συμβάλλοντας στη μεγαλύτερη δυνατή κερδοφορία σας και την αξιοποίηση όλων των μηνών του έτους κι όχι μόνο της καλοκαιρινής σεζόν.
Τοποθεσία, το κλειδί για την τελική επαγγελματική επιλογή:
Για κάθε επαγγελματικό ταξίδι, βασικός παράγοντας για την επιλογή καταλύματος είναι το σημείο που βρίσκεται η επιχείρηση και η απόστασή της από τις ευρύτερες περιοχές στις οποίες θα δραστηριοποιηθεί ο επισκέπτης σας. Αναφερθείτε, λοιπόν, σε αυτήν με κάθε λεπτομέρεια, στα σημεία επαφής και επικοινωνίας με το κοινό σας, φυσικά ή διαδικτυακά. Περιγράψτε το χαρακτήρα της (αστικό ή περιφερειακό), τα φυσικά της πλεονεκτήματα (σε οικισμό ή σε περιοχή φυσικού κάλλους) και μην ξεχάσετε να αναφερθείτε στην απόσταση της από μεγάλους συγκοινωνιακούς κόμβους και σταθμούς μέσων μαζικής μεταφοράς, αεροδρόμια ή λιμάνια, και άλλα χρήσιμα σημεία όπως φαρμακεία, νοσοκομεία ή υγειονομικά κέντρα, café, κέντρα εστίασης και ψυχαγωγίας. Αξίζει να έχετε στο μυαλό σας – για να συμπληρώσετε τις απαραίτητες πληροφορίες – το προφίλ κάθε τέτοιου ταξιδιώτη. Μιλάμε πάντα για ένα επαγγελματία με ανάγκες για συναντήσεις ή επαγγελματικά ραντεβού και γεύματα, αλλά και ελεύθερο χρόνο για να γυμναστεί και να διασκεδάσει. Εάν καταφέρετε να βάλετε στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων του την επιχείρησή σας λόγω τοποθεσίας, θα έχετε κάνει ένα αποφασιστικό βήμα για να γίνετε εσείς ο τελικός και αδιαφιλονίκητος προορισμός του.
Πρωϊνό, η υπηρεσία που αναζητά με πάθος κάθε επαγγελματίας ταξιδιώτης:
Η προσθήκη στις υπηρεσίες σας που θα σας δώσει το προβάδισμα στις προτιμήσεις του επαγγελματία ταξιδιώτη, είναι αυτή του πρωινού, ειδικά για τους πολίτες των χωρών της Κεντρικής και Δυτικής Ευρώπης. Σημαντικό μέρος της διατροφής τους, το μυστικό για να ξεκινήσει καλά η κάθε ημέρα και να διοχετευθεί η απαραίτητη ενέργεια στα εργασιακά καθήκοντα, το πρωινό αποτελεί βασική έννοια και νευραλγικό κριτήριο επιλογής του δωματίου, του καταλύματος ή και του διαμερίσματος στο οποίο θα φιλοξενηθούν και θα περάσουν ένα μεγάλο μέρος των επόμενων μηνών της ζωής τους. Σε περίπτωση που προβληματίζεστε για το πώς μπορείτε να δημιουργήσετε αυτήν την ενότητα αλλά και τι μπορεί να συμπεριληφθεί στο περιεχόμενο ενός νόστιμου, υγιεινού και πολυεθνικού πρωινού, μπορείτε να ανατρέξετε στις προτάσεις του #askENA blog και των συνταγών μας, που σας αποκαλύπτουν ενδιαφέρουσες ιδέες και που συχνά ανανεώνονται με νέες προτάσεις και εμπνεύσεις για εσάς.
Ο πλούτος της μεσογειακής διατροφής και οι ανερχόμενες διατροφικές κοινότητες:
Η ελληνική κουζίνα, χάρη στην πληθώρα των φρέσκων υλικών αλλά και στις εναλλακτικές εκδοχές ετοιμασίας κάθε συνταγής, προσφέρει την καλύτερη απάντηση και για τις ανερχόμενες διατροφικές κοινότητες του εξωτερικού, όπως οι vegan και οι vegetarian, από τις οποίες είναι πολύ πιθανόν να ανήκουν οι ταξιδιώτες σας. Οπότε είναι χρήσιμο στα γεύματα που παρέχετε στο ξενοδοχεία σας να έχετε την ευελιξία να ανταποκριθείτε σε αυτές τις προτιμήσεις. Σε περίπτωση, που δεν διαθέτετε αυτήν την υπηρεσία, είναι πολύ σημαντικό να ενημερώσετε το site και τα social media για επιχειρήσεις εστίασης με τις οποίες συνεργάζεστε ή είναι σε κοντινή απόσταση από το ξενοδοχείο σας, οι οποίες μπορούν να διευρύνουν τη «βεντάλια» γαστρονομικών επιλογών του κάθε επαγγελματία που σας επιλέγει για τη διαμονή του στη χώρα μας.
Οι διέξοδοι για άσκηση και ευεξία, ενισχύουν την παρουσία σας:
Όλο και περισσότεροι άνθρωποι βλέπουν τη σωματική και ψυχική ευεξία ως προτεραιότητα στη ζωή τους και θέλουν να μπορούν να συνεχίσουν να ασκούνται ακόμα κι όταν ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους. Έτσι, κατά την αναζήτηση του ιδανικού καταλύματος, διερευνούν πάντα και το πώς αυτό μπορεί να συσχετιστεί και να προσφέρει την κάλυψη μιας τέτοιας ανάγκης. Εάν, λοιπόν βρίσκεστε κοντά σε γυμναστήριο ή αθλητικό κέντρο αξίζει να το αναφέρετε στις πληροφορίες της επιχείρησής σας. Από την άλλη, μην ξεχνάτε πως δραστηριότητες όπως το κολύμπι, η πεζοπορία, ακόμα και η ορειβασία θεωρούνται ιδανικά sports από πολλούς επαγγελματίες ταξιδιώτες και μπορούν να γίνουν ακόμα και στην ευρύτερη περιοχή ενός ξενοδοχείου που είναι σε απόσταση από αστικό κέντρο.
Αυτοματισμοί και δυνατό διαδίκτυο, το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τον επαγγελματικό τουρισμό:
Φροντίστε να εγκαταστήσετε διαρκή σύνδεση στο διαδίκτυο με υψηλές ταχύτητες, καθώς οι επαγγελματίες ταξιδιώτες χρειάζονται για την άσκηση των καθηκόντων τους από το δωμάτιο ή το κατάλυμά σας τις δυνατότητες που μπορεί να προσφέρει ένα internet hotspot. Η καθημερινή τους εργασία γίνεται σε υπολογιστή, με αποστολή και λήψη μεγάλου όγκου ηλεκτρονικής αλληλογραφίας η οποία οφείλει να μην καθυστερεί, καθώς και σε μερικές περιπτώσεις από επάλληλα διαδικτυακά ραντεβού ζωτικής σημασίας τα οποία δεν θα πρέπει να διακόπτονται από εξωγενείς παράγοντες όπως η πτώση της ταχύτητας ή η στιγμιαία διακοπή της σύνδεσης. Τέλος, αξίζει να αναφερθούμε στη σημασία των αυτοματισμών εξυπηρέτησης για την ελευθερία που προσφέρουν στις κινήσεις του επαγγελματία. Εφαρμογές ηλεκτρονικού check in και check out, κλειδιά αφής ή με κάρτα, ηλεκτρονικές ειδοποιήσεις για τις παροχές, την αναβάθμιση των υπηρεσιών σας αλλά και του προγράμματος επιβράβευσης, συνεκτιμώνται ιδιαίτερα, καθώς βελτιώνουν την εμπειρία πελάτη και επιταχύνουν τις γραφειοκρατικές διαδικασίες του ξενοδοχείου.
Αυτά, λοιπόν, είναι κάποια μικρά μυστικά που μπορούν να σας βοηθήσουν να ενισχύσετε την παρουσία και την ανταγωνιστικότητά σας στον τομέα του επαγγελματικού τουρισμού. Τόσο για αυτόν όσο και για τις άλλες κατηγορίες, αλλά και για να βελτιώσετε τη λειτουργία σας σε όλους τους τομείς, ανεξαρτήτως της τουριστικής σεζόν που «τρέχει», μπορείτε να ανατρέχετε τακτικά στο #askΕΝΑ blog και τα άρθρα μας που είναι αφιερωμένα στο Ξενοδοχείο και τον Τουρισμό.