Οι «υγιεινές γωνιές» και πως συμβάλλουν στην καλύτερη ανάπτυξη του mini market σας

Οι «υγιεινές γωνιές» και πως συμβάλλουν στην καλύτερη ανάπτυξη του mini market σας | ENA Blog
Οι «υγιεινές γωνιές» και πως συμβάλλουν στην καλύτερη ανάπτυξη του mini market σας | ENA Blog

Μια από τις κορυφαίες καταναλωτικές τάσεις των τελευταίων ετών που παραμένει σε σταθερά ανοδική πορεία αφορά τη στροφή στην υγιεινή διατροφή και την αγορά προϊόντων με ευεργετική δράση για τον οργανισμό. Σίγουρα, ένας από τους καλύτερους τρόπους για να διευκολύνετε τους πελάτες σας να καλύψουν τις συγκεκριμένες τους προτιμήσεις, πέρα από την επάρκεια αυτών των προϊόντων στα ράφια σας, είναι να δημιουργήσετε τις δικές σας «υγιεινές γωνιές»( stands, προθήκες, ειδικά  σημεία πώλησης με την αντίστοιχη σηματοδότηση κ.λπ.). Ποια όμως είναι τα προϊόντα που διεκδικούν χώρο σε αυτές τις γωνιές και πώς συμβάλλουν στην καλύτερη ανάπτυξή σας; 

Έχουμε προχωρήσει σε μια συνοπτική καταγραφή των πιο δημοφιλών προϊόντων αυτών των κατηγοριών και των λόγων που κάθε τέτοια υγιεινή όαση μπορεί να λειτουργήσει σαν μια πρόσθετη πηγή πωλήσεων και επισκεψιμότητας σε ένα κατάστημα μικρής λιανικής.

1. Η ένδειξη «ΧΩΡΙΣ» που λειτουργεί ως μαγνήτης

Απλά σκεφθείτε πόσα «χωρίς» αναζητά ένας καταναλωτής που μπαίνει στο κατάστημά σας: συντηρητικά, χημικά, συστατικά Ε, γλουτένη, λακτόζη, ζάχαρη, ζωικά συστατικά, λιπαρά κ.λ.π. είναι τα στοιχεία που συνθέτουν μια από τις πιο ενδιαφέρουσες και διαρκώς εξελισσόμενες κατηγορίες προϊόντων που διακινούνται άμεσα και αγοράζονται… χωρίς ενδοιασμούς από τους πελάτες σας. Η ταμπέλα αυτή λοιπόν αποτελεί έναν από τους πιο σίγουρους φάρους προσανατολισμού και για ένα κατάστημά σαν το δικό σας. Όσον αφορά το περιεχόμενο της «υγιεινής γωνιάς», μπορείτε να κάνετε τη δική σας επιλογή με βάσει τα δεδομένα των πωλήσεών σας και τις προτιμήσεις του κοινού σας, ή να συνθέσετε τις δικές σας αντιπροσωπευτικές προτάσεις από όλες τις κατηγορίες των προϊόντων «χωρίς», προσφέροντας στους επισκέπτες σας μια ολοκληρωμένη υγιεινή «βεντάλια» επιλογών για πιο συμφέρουσες και ευεργετικές για τον οργανισμό τους αγορές. 

2. Ό,τι πιο φρέσκο, ό,τι πιο αποδοτικό

Oλοένα και περισσότεροι αναζητούν προϊόντα και προτάσεις ημέρας, που πραγματώνουν την έννοια «από την παραγωγή στην κατανάλωση». Ως εκ τούτου λοιπόν, μια εναλλακτική που έχετε για να συγκινήσετε το κοινό σας με τη δική σας υγιεινή κατηγορία προϊόντων είναι να επικεντρωθείτε στις φρέσκες πρώτες ύλες, από τη μαναβική και τα κρεατοσκευάσματα, και να οδηγήσετε προς εκείνη την κατεύθυνση τον μέσο καταναλωτή για τον οποίο το «φρέσκο» καλύπτει κατά μέσο όρο το 1/3 των καθημερινών αγορών του. 

3. Βιολογικά προϊόντα, η ανερχόμενη επίκαιρη κατηγορία

Ίσως η απόλυτη απάντηση της εποχής μας στις καταναλωτικές τάσεις για ευεξία και υγιεινή διατροφή έρχεται από την ανερχόμενη κατηγορία των βιολογικών προϊόντων. Συνήθως σε πιο υψηλή τιμή από τα παραδοσιακά, λόγω του ειδικού πλαισίου καλλιέργειας και παραγωγής τους, μονοπωλούν το ενδιαφέρον των περισσότερων πελατών ενός mini market οι οποίοι στην πλειοψηφία των περιπτώσεων θα βρουν τρόπο για να τα εντάξουν στις μικρές ή μεγαλύτερες αγορές τους. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι πια για την γεωργία και την αγροτική οικονομία της χώρας μας έχουν πάψει να αντιμετωπίζονται ως μια πρόσκαιρη τάση, και σταδιακά γίνονται προορισμός για την επόμενη ημέρα. Η αποδοχή τους από το κοινό της χώρας μας αλλά και η ευρεία ζήτησή τους από τις χώρες που εισάγουν ελληνικά προϊόντα, πιστοποιεί τη δυναμική τους, την οποία μπορείτε να αξιοποιήσετε κι εσείς με τη δημιουργία της δικής σας βιολογικής γωνιάς στο κατάστημά σας. 

4. Εύκολα και γρήγορα γεύματα και σνακ

Μια άλλη κατηγορία προϊόντων που ανεβαίνει δυναμικά στην εκτίμηση και τις αναζητήσεις κυρίως των καταναλωτών νεότερης ηλικίας είναι τα γρήγορα, υγιεινά γεύματα και σνακ. Έτοιμες σαλάτες, προ μαγειρεμένα θαλασσινά, προτάσεις ζυμαρικών με λαχανικά ή όσπρια, αποτελούν επίκεντρο του ενδιαφέροντος ανθρώπων με ελάχιστο ελεύθερο χρόνο στη διάθεσή τους, τουλάχιστον τις εργάσιμες ημέρες της εβδομάδας, για να ξετυλίξουν τις μαγειρικές τους δεξιότητές. Γι’ αυτό και η σηματοποίηση των εν λόγω προϊόντων σε ράφι, σε ψυγείο ή ακόμα και ως ξεχωριστή προθήκη σε ένα κατάστημα μικρής λιανικής, τους εξοικονομεί χρόνο και κόπο για να καταλήξουν στην επιλογή που αναζητούν. Παράλληλα, αποδεικνύετε στην πράξη ότι μπορείτε να μιλήσετε στη γλώσσα τους και να βάλετε τις βάσεις για το κτίσιμο δυνατών σχέσεων με την επιχείρηση στα χρόνια που έρχονται. 

5. Vegan, η λέξη κλειδί για νέο κοινό και πωλήσεις

 Ήδη έχουμε αναφερθεί σε προηγούμενα άρθρα μας για την άνοδο της κοινότητας vegan στον ελληνικό καταναλωτικό πληθυσμό, που σταδιακά αρχίζει και επηρεάζει – έστω και περιστασιακά – το παραδοσιακό κοινό. Η εξ’ ορισμού σύνθεση ενός vegan προϊόντος, που δεν περιλαμβάνει παράγωγα ζωικής προέλευσης, το ανάγει σε μια αρκετά πιο ελαφριά, υγιεινή και ενδιαφέρουσα επιλογή για τους πελάτες αυτής της κατηγορίας, αλλά και για μητέρες που ενδιαφέρονται για ισορροπημένα γεύματα για την οικογένειά τους καθώς και για όλους όσους προσέχουν ή θέλουν να προσέξουν τη δίαιτά τους με προτάσεις μεγαλύτερης θρεπτικότητας και χαμηλότερων λιπαρών. Η απόφασή σας να δημιουργήσετε μια 100% vegan γωνιά ευνοείται από τα δεδομένα της αγοράς, καθώς υπάρχει μια μεγάλη παρουσία εταιρειών στη χώρα μας που εξειδικεύονται στη δημιουργία τέτοιων προϊόντων, ενώ ακόμα και οι παραδοσιακές μεγάλες βιομηχανίες τροφίμων προσθέτουν τις δικές τους προτάσεις σε αυτό το ανερχόμενο διατροφικό σκηνικό: Φυτικά υποκατάστατα κρέατος, τυροκομικά και παγωτά φυτικής προέλευσης, επιδόρπια με βάση τη βρώμη, τα μπιζέλια και άλλες φυτικές ίνες, τσιπς και σνακ δημητριακών, σοκολάτες με υποκατάστατα γάλακτος, ροφήματα σόγιας και σοκολατούχα χωρίς προϊόντα ζωικής προέλευσης, και πολλά άλλα ακόμα είδη τροφίμων είναι στη διάθεσή σας για να επιλέξετε αυτά που θέλετε και να δημιουργήσετε το δικό σας αυτόνομο vegan κατάστημά σας εντός του mini market σας. 

Για την πλειοψηφία των προϊόντων αυτών, οι επιλογές προμήθειας που έχετε είναι απεριόριστες. Στα καταστήματα ΕNA Food C&C φροντίζουμε ώστε να έχετε μια πληθώρα εναλλακτικών ώστε να δημιουργήσετε την υγιεινή γωνιά που θέλετε, και πάντα με τιμές ασυναγώνιστες, ειδικά σχεδιασμένες για όλους εσάς τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής. Μια γεύση από αυτές μπορείτε, προτού επισκεφθείτε τα καταστήματά μας, να πάρετε από το τρέχον έντυπο χονδρικής μας αλλά και από τις τακτικές εβδομαδιαίες και extra προσφορές μας.