Συμβουλές μάρκετινγκ ξενοδοχείων για να γράψετε καλύτερες λεζάντες στο Instagram

Συμβουλές μάρκετινγκ ξενοδοχείων για να γράψετε καλύτερες λεζάντες στο Instagram | ENA Blog
Συμβουλές μάρκετινγκ ξενοδοχείων για να γράψετε καλύτερες λεζάντες στο Instagram | ENA Blog

Το Instagram αποτελεί την έβδομη πλατφόρμα σε επισκεψιμότητα παγκοσμίως και περίπου το 90% των χρηστών του, ακολουθούν τουλάχιστον μία επιχείρηση. Αυτό δημιουργεί τεράστιες ευκαιρίες για εσάς, τους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, ώστε να προωθήσετε την επιχείρησή σας και να προσελκύσετε δυνητικούς πελάτες. Πέρα από τη δημοσίευση όμορφων φωτογραφιών της τοποθεσίας και των καταλυμάτων σας, οι λεζάντες ή αλλιώς captions, βοηθούν σημαντικά στην προώθηση της επιχείρησής σας και αυξάνουν σημαντικά την αλληλεπίδραση του κοινού με το περιεχόμενό σας.

Τι σημαίνει “λεζάντα” στο Instagram;

Η λεζάντα είναι μια περιγραφή ή επεξήγηση κειμένου μιας φωτογραφίας. 

Πέρα από το περιγραφικό κείμενο μπορεί να περιλαμβάνει:

  • Emojis (ιδεογράμματα και φατσούλες)
  • Hashtags ( φράσεις ή λέξεις που συνοδεύονται από το σύμβολο της δίεσης, #)
  • Geotags (προσθήκη μεταδεδομένων γεωγραφικής αναγνώρισης)

Το μέγιστο μέγεθος της λεζάντας στο instagram είναι 2200 χαρακτήρες. Πρόκειται για περίπου 330 λέξεις που πρέπει να μεταφέρουν την πληροφορία της ανάρτησής σας όσο το δυνατόν πιο ξεκάθαρα και να πείσουν τους χρήστες να επιλέξουν τις υπηρεσίες σας και να επισκεφθούν την τοποθεσία σας.  Οι λεζάντες είναι κάτι περισσότερο από απλές περιγραφές που προστίθενται μετά τη φωτογραφία. Τοποθετούν την ανάρτησή σας σε ένα συγκεκριμένο θεματικό πλαίσιο, προσελκύουν τους χρήστες και το ενδιαφέρον τους για όσα προσφέρετε και αυξάνουν την επαφή και την αλληλεπίδραση της επιχείρησής σας με αυτούς, χαρίζοντάς σας δημοτικότητα και ακεραιότητα.

Συμβουλές για τη σύνταξη μιας αποτελεσματικής λεζάντας στο Instagram

Το Instagram είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα για να δημιουργήσετε το δικό σας κοινό και να προωθήσετε τα πάντα γύρω από την επιχείρησή σας, όπως τα πακέτα διακοπών που διαθέτετε, τις εκπτώσεις για διαμονή το Σαββατοκύριακο, νέες παροχές και υπηρεσίες  κ.λπ. Πώς μπορείτε, λοιπόν να γράψετε μια καλή λεζάντα στο Instagram για να τους ενημερώσετε για όλα αυτά;

Η απλότητα θα κάνει τη λεζάντα σας να ξεχωρίσει

Το κλειδί για να γράψετε την καλύτερη λεζάντα για μια φωτογραφία είναι η απλότητα. Πρέπει να αποφασίσετε εκ των προτέρων τι μήνυμα θέλετε να μεταφέρετε στο κοινό σας και να αφιερώσετε το χρόνο που χρειάζεται για να το αποτυπώσετε σε μια λεζάντα σύντομα και περιεκτικά. Δημιουργήστε ένα προσχέδιο της λεζάντας και στη συνέχεια, επεξεργαστείτε το. Μπορεί να χρειαστεί να γράψετε το κείμενο αρκετές φορές μέχρι να έχετε ένα καλό αποτέλεσμα.  Αποφύγετε τα μακροσκελή κείμενα και μπείτε κατευθείαν στο θέμα της ανάρτησης. Ενισχύστε τη λεζάντα σας με τη  χρήση emojis όπου χρειάζεται, καθώς θα κάνει το κείμενό σας πιο φιλικό και οπτικά ευχάριστο. 

Η πρόσκληση για δράση κινητοποιεί τους χρήστες 

Οι δημοσιεύσεις με την μεγαλύτερη ενεργή συμμετοχή των χρηστών συνήθως περιέχουν μια πρόσκληση για δράση. Κινητοποιήστε το κοινό σας, είτε θέτοντας μια ερώτηση ή χρησιμοποιώντας  ρήματα δράσης όπου προτρέπετε τους ανθρώπους να κάνουν κάτι. Η χρήση ρημάτων έχει παρατηρηθεί πως δημιουργεί περισσότερες κοινοποιήσεις από τους χρήστες  σε σχέση με τη χρήση των ουσιαστικών και των επιθέτων. Προτρέψτε τους πελάτες σας να αφήσουν ένα σχόλιο, να ελέγξουν τις νέες υπηρεσίες σας ή να κλείσουν ένα δωμάτιο. Ένας συνδυασμός εμπλοκής με τη δημοσίευση (όπως “αφήστε ένα σχόλιο”), εκπαίδευσης (όπως “διαβάστε το blog μας” ή “ενημερωθείτε στην ιστοσελίδα μας”) και πωλήσεων (“κλείστε το δωμάτιο σας” ) είναι ένας ασφαλής τρόπος για να προωθήσετε την επιχείρησή σας  χωρίς υπερβολές. 

Τα μοναδικά χαρακτηριστικά του ξενοδοχείου σας σε πρώτο πλάνο

Τι είναι αυτό που κάνει το ξενοδοχείο σας μοναδικό; Είτε πρόκειται για την εκπληκτική θέα από τα δωμάτιά σας είτε για τις ανέσεις που προσφέρετε, χρειάζεται να αναδείξτε αυτό που κάνει το ξενοδοχείο σας να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Συζητήστε και καταγράψτε με την ομάδα σας τις ιδιαιτερότητες της επιχείρησής σας αλλά και της τοποθεσίας σας. 

Εστιάστε σε κάθε λεπτομέρεια που μπορεί να γοητεύσει τους επισκέπτες σας. Ενισχύστε αυτή τη διαδικασία ρωτώντας και τους ίδιους τους πελάτες σας τι τους άρεσε περισσότερο κατά την επίσκεψή τους και τι είναι αυτό που ξέχώρισαν. Μπορείτε, επίσης, να μοιραστείτε την ιστορία του πώς δημιουργήθηκε η επιχείρησή σας, τι συμβαίνει στα παρασκήνια ενώ οι επισκέπτες χαλαρώνουν στα δωμάτιά τους και πώς ξεπεράσατε τις προκλήσεις. Ως αποτέλεσμα, θα αποδείξετε στο κοινό σας ότι διαθέτετε εμπειρία, ικανότητες και είστε αποδοτικοί να αντιμετωπίζετε κρίσεις και προβλήματα που μπορεί να προκύψουν.

Τα Hashtag σας συνδέουν με το κοινό-στόχο

Αν θέλετε ο λογαριασμός του ξενοδοχείου σας να αποκτήσει δημοτικότητα στο Instagram και να προσεγγίσει νέο κοινό, πρέπει να μάθετε την τέχνη των hashtag, καθώς συνδέουν τις συζητήσεις διαφορετικών χρηστών σε μια συνεχόμενη ροή και συνδέουν διαφορετικές αναρτήσεις. Εφόσον ο λογαριασμός σας είναι δημόσιος, όποιος κάνει αναζήτηση για το συγκεκριμένο hashtag που χρησιμοποιείτε μπορεί να βρει και την δική σας ανάρτηση στο instagram. Τα hashtag είναι ιδανικά για τη σύνδεση χρηστών που δεν γνωρίζονται μεταξύ τους, αλλά που μιλούν -και ενδιαφέρονται- για τα ίδια θέματα, εκδηλώσεις κ.ο.κ. Επιλέγοντας προσεκτικά τα hashtags, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι οι άνθρωποι που θα βρουν τις αναρτήσεις σας ανήκουν στο κοινό-στόχο σας. Αναζητήστε τα πιο δημοφιλή hashtag για τον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας αλλα και εξετάστε εκείνα που χρησιμοποιούν οι παρόμοιες επιχειρήσεις αλλά και οι άμεσοι ανταγωνιστές σας.