3 προτάσεις για να αυξήσετε το κοινό σας στα Social Media μετά τις διακοπές

3 προτάσεις για να αυξήσετε το κοινό σας στα Social Media μετά τις διακοπές | Ena Blog
3 προτάσεις για να αυξήσετε το κοινό σας στα Social Media μετά τις διακοπές | Ena Blog

Για τις περισσότερες επιχειρήσεις, ο Σεπτέμβριος είναι ένας μήνας ανασυγκρότησης και δημιουργίας νέας επικοινωνιακής στρατηγικής. Οι διακοπές έχουν τελειώσει για τη πλειοψηφία των πελατών, ενώ ένα μεγάλο μέρος του ενδιαφέροντος (και των οικονομιών) επικεντρώνεται στη προμήθεια των σχολικών ειδών (back to school) και στην επιστροφή στην εργασία. Είναι λογικό λοιπόν, να αναζητάτε τρόπους για να κρατήσετε ζωντανό το ενδιαφέρον τους για εσάς,  να διατηρήσετε σε υψηλά επίπεδα την επισκεψιμότητα στις σελίδες σας, ενισχύοντας το engagement, την αλληλεπίδραση δηλαδή με το κοινό και τους πελάτες σας. 

Για να διαχειριστείτε και να αντιμετωπίσει η επιχείρηση σας αυτό το φαινόμενο, σας παραθέτουμε τρεις τρόπους, για να μπορέσετε να κρατήσετε αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού σας και μετά το καλοκαίρι. 

 

1. Ανανεώστε τις σελίδες σας και δημιουργήστε περιεχόμενο που να προκαλεί ενδιαφέρον.

Μετά τις διακοπές είναι η κατάλληλη στιγμή να προσφέρετε έναν αέρα φρεσκάδας στις κοινωνικές σας σελίδες, αναθερμαίνοντας το ενδιαφέρον του κοινού σας και αιφνιδιάζοντάς το ευχάριστα. Ανανεώστε την εικόνα  σας ξεκινώντας με το προφίλ σας. Διαλέξτε το ύφος, το στιλ και το background που θα αποδώσει καλύτερα τον επαγγελματικό σας χαρακτήρα αλλά και τις προσδοκίες σας. Δημιουργήστε επίκαιρες αναρτήσεις, προσθέστε φθινοπωρινές προτάσεις στο μενού σας, κοινοποιήστε τις νέες σας προσφορές που θα ανατροφοδοτήσουν το ενδιαφέρον του κοινού σας. Αλλάξτε την οπτική σας γωνία στις φωτογραφίες σας, συνεργαζόμενοι με επαγγελματία φωτογράφο, αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη στην εικαστική επικοινωνία των προϊόντων σας, προχωρήστε σε ένα μικρό ή μεγαλύτερο ρετουσάρισμα του λογοτύπου σας. Αυτές οι μικρές αλλαγές είναι αρκετές για να μεταφέρουν στους πελάτες σας στο Facebook,το Instagram, το Tik-Tok, ή το LinkedIn κ.ά μια αίσθηση φρεσκάδας και να τους δώσουν το έναυσμα να σας ανακαλύψουν. Είναι σημαντικό να θυμάστε πως ακόμα κι αν δεν έχει αλλάξει τίποτα στο κατάστημά σας, τα πάντα μπορούν να αλλάξουν στα μάτια των πελατών σας, όταν τροποποιήσετε την παρουσίαση σας. 

Αξίζει να λάβετε υπόψη σας, σε περίπτωση που προγραμματίζετε να κάνετε κάτι ανάλογο τον Ιανουάριο, ότι για την πλειοψηφία του καταναλωτικού κοινού η νέα εμπορική χρονιά συμπίπτει με τη νέα σχολική χρονιά, δηλαδή την περίοδο του Σεπτεμβρίου. Γι’ αυτό και οι αλλαγές στις οποίες εκτίθενται αυτό το διάστημα γίνονται αποδεκτές πολύ πιο εύκολα και με μεγαλύτερη ευχαρίστηση. 

 

2. Προσκαλέστε το κοινό σας να ανεβάσει στις σελίδες σας τις δικές του αναρτήσεις

Επενδύστε στο «User Generated Content», δηλαδή τον εμπλουτισμό του περιεχομένου σας από τους ίδιους τους χρήστες. Προσκαλέστε δηλαδή τους χρήστες σας να δημιουργήσουν περιεχόμενο που σας αφορά άμεσα ή έμμεσα και να το δημοσιεύσουν. Για παράδειγμα, μπορείτε να καθιερώσετε τη φωτογραφία, το story ή την ανάρτηση της εβδομάδας, που να σχετίζεται με το φυσικό σας κατάστημα, να τους ζητήσετε να σχολιάσουν ένα νέο σας ή μια νέα άφιξη στα ράφια σας, να ψηφίσουν το αγαπημένο τους πιάτο ή προϊόν, να περιγράψουν τι άλλο θα θέλανε να τους προσφέρετε ή τι νομίζουν ό,τι λείπει από την επιχείρησή σας κ.λπ.  Η στρατηγική του περιεχομένου μιας επαγγελματικής σελίδας κοινωνικής δικτύωσης που αναπτύσσεται από τους χρήστες, είναι αρκετά διαδεδομένη και δοκιμασμένη από όλες τις κατηγορίες επιχειρήσεων στο εξωτερικό και από τις πολυεθνικές εταιρείες και τους μεγάλους ομίλους στη χώρα μας. 

Σας προτείνουμε να την αξιοποιήσετε έχοντας πάντα στο μυαλό σας τις βασικές αρχές της: 

  • Οι δράσεις σας να σχετίζονται και να απευθύνονται στο κοινό στο οποίο έχετε στοχεύσει και να είναι σχετικοί προς τους στόχους που έχετε θέσει για την επιχείρησή σας (π.χ. engagement ή πωλήσεις).
  • Οι αναρτήσεις που ζητάτε να είναι σχετικές με τα προϊόντα, την επωνυμία και την κατηγορία στην οποία δραστηριοποιείστε. 
  • Και το πιο σημαντικό: Να τους παρέχετε κίνητρα για να συμμετέχουν στη δημιουργία περιεχομένου για τις σελίδες σας, όπως ένα δώρο, μια μοναδική έκπτωση ή μια αποκλειστική προσφορά.

 

3. Κατανοήστε τις ανάγκες τους και αιφνιδιάστε τους ευχάριστα

Αιφνιδιάστε ευχάριστα το κοινό σας, παρουσιάζοντάς τους μια διαφορετική προοπτική για τον μήνα Σεπτέμβριο και μην τον αντιμετωπίσετε σαν τον μήνα επιστροφής στη ρουτίνα της καθημερινότητας. Δημιουργήστε αισιόδοξες και κεφάτες αναρτήσεις, όπως για παράδειγμα, το καλοκαίρι συνεχίζεται με δροσιστικές προσφορές για καταστήματα ειδών πρώτης ανάγκης ή δώστε στο φετινό φθινόπωρο καλύτερη γεύση, αν έχετε επιχείρηση εστίασης, ταβέρνα ή και εστιατόριο.  Ανεβάστε διασκεδαστικές και χιουμοριστικές εικόνες για θέματα που αφορούν τους καταναλωτές σας, όπως για παράδειγμα επιστροφή στην εργασία και επιστροφή στις αγαπημένες μας εξόδους, αν έχετε bar καφετέρια ή  back to school για τα παιδιά και back to αγαπημένες ετικέτες (ποικιλίες) για τους γονείς, αν έχετε κάβα ή mini market. Δημιουργήστε τα δικά σας «φθινοπωρινά καλάθια» με επιλεγμένα προϊόντα σας και μεταφράστε τα πακέτα προσφορών με πολύ πιο φιλικούς, προσιτούς και φυσικά ελκυστικούς όρους για το κοινό σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα τους δείξετε ότι αντιλαμβάνεστε τις ανάγκες τους και θα λάβετε την εκτίμηση τους.