Το περιεχόμενο που δημοσιεύετε στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης παίζει σημαντικό ρόλο για την προβολή και τη δημοτικότητά σας. Σήμερα, θα επισημάνουμε ορισμένες ιδέες για διαδικτυακό περιεχόμενο που μπορούν να βοηθήσουν το μίνι μάρκετ σας να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό και να στρέψει την προσοχή του πελατειακού κοινού σε εσάς. Εφαρμόζοντας αυτές τις δημιουργικές και εύκολες συμβουλές, θα είστε σε θέση να διατηρήσετε τους υφιστάμενους πελάτες σας αλλά και να προσελκύσετε νέους.
Μοιραστείτε ευχάριστα βίντεο από την καθημερινότητα του προσωπικού σας
Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης απολαμβάνουν τα μικρά, διασκεδαστικά βίντεο. Η Cisco αναφέρει ότι το 82% της συνολικής διαδικτυακής κίνησης των καταναλωτών αφορά τα βίντεο που δημιουργούνται από το προσωπικό του σούπερ μάρκετ. Το περιεχόμενο αυτών των βίντεο συνήθως απεικονίζει την καθημερινότητα του προσωπικού και τις καθημερινές λειτουργίες της επιχείρησης ενώ άλλα περιέχουν απαντήσεις σε ερωτήματα όπως που βρίσκονται τα προϊόντα στα ράφια και τους διαδρόμους. Απλώς χρειάζεται να διαθέτετε έναν λογαριασμό σε ένα κοινωνικό μέσο, όπως το Facebook ή το Ιnstagram, ένα κινητό τηλέφωνο με κάμερα καθώς και τη σύμφωνη γνώμη προσωπικού σας να συμμετέχει.
Μοιραστείτε δημιουργικές συνταγές
Πολλοί αγοραστές απολαμβάνουν να ανακαλύπτουν νέες συνταγές από τα καταστήματα που προσφέρουν όλα τα προϊόντα που θα χρειαστούν. Αυτό μπορεί να αποτελέσει έναν εξαιρετικό τρόπο για να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας και να τους βοηθάτε με τις αγορές τους. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε μόνο υλικά που είναι διαθέσιμα στο κατάστημα, έτσι ώστε η δημοσίευση να λειτουργήσει ως διαφημιστικό και ενημερωτικό μέσο.
Δημιουργήστε δημοσκοπήσεις για το κοινό
Ένας από τους καλύτερους τρόπους να αλληλεπιδράτε με τους αγοραστές σας είναι μέσω των δημοσκοπήσεων. Οι δημοσκοπήσεις προσφέρουν μια εξαιρετική ευκαιρία για διαδραστική επαφή με τους πελάτες σας, ενθαρρύνοντάς τους να μοιραστούν τη γνώμη τους για τα προϊόντα του μίνι μάρκετ σας. Σας παρέχουν επίσης σημαντικές πληροφορίες και συμπεράσματα για το πώς να συνεχίσετε, ενώ παράλληλα δείχνετε ότι είστε μια επιχείρηση που πραγματικά νοιάζεται για τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών της.
Μοιραστείτε μια γρήγορη συμβουλή
Μοιραστείτε γρήγορες συμβουλές για το πώς να χρησιμοποιήσετε ορισμένα είδη που διατίθενται στο μίνι μάρκετ σας, ειδικά αυτά που δεν είναι εξαιρετικά δημοφιλή. Μέσω τέτοιων αναρτήσεων, μπορείτε να καταφέρετε να προσελκύσετε αγοραστές που έψαχναν το συγκεκριμένο είδος ή να παρακινήσετε κάποιους άλλους να το δοκιμάσουν.
Ενημερώστε για την άφιξη νέων εμπορικών σημάτων
Εαν έχετε εισάγει μια νέα μάρκα στο μίνι μάρκετ σας φροντίστε να την παρουσιάσετε μέσα από δημοσιεύσεις στο διαδίκτυο στο πελατειακό κοινό σας. Μιλήστε για τα προϊόντα που διαθέτει και τους λόγους που την επιλέξατε. Αυτή η νέα προσθήκη θα κεντρίσει αυτόματα το ενδιαφέρον των ακολούθων σας, δημιουργώντας την επιθυμία να σας επισκεφτούν και να την δοκιμάσουν.
Ως ιδιοκτήτης καταστήματος μινι μαρκετ, η επιλογή του σωστού προμηθευτή χονδρικής πώλησης είναι μια κρίσιμη απόφαση για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Η ENA Food C&C, κορυφαία αλυσίδα καταστημάτων τροφίμων και ειδών υγιεινής, σας προσφέρει τα κορυφαία προϊόντα της αγοράς σε ειδικές τιμές για τους επαγγελματίες της λιανικής στηρίζοντας την επιχείρησή σας σε κάθε βήμα. Περιηγηθείτε στους καταλόγους μας και εμπνευστείτε από τις προσφορές μας!