Υπάρχουν πολλές στρατηγικές τις οποίες μπορείτε να ακολουθήσετε για να δημιουργήσετε μία επιτυχημένη και αποτελεσματική σελίδα στο Facebook. Ωστόσο κάποια χαρακτηριστικά των στρατηγικών αυτών, παραμένουν κοινά.
Εμείς τα συγκεντρώσαμε σε αυτό το άρθρο, μαζί με τους τρόπους για να βελτιώσετε τη σελίδα σας στο Facebook και σας τα παρουσιάζουμε.
#1: Προσθέστε μια ελκυστική φωτογραφία εξωφύλλου
Το εξώφυλλο που θα χρησιμοποιήσετε θα πρέπει να είναι αρκετά ελκυστικό, ώστε να κεντρίσετε το ενδιαφέρον του χρήστη. Ταυτόχρονα θα πρέπει να είναι και αρκετά κατατοπιστικό σε σχέση με το αντικείμενο της επιχείρησής σας. Στόχος είναι μέσα σε 3 δευτερόλεπτα ο χρήστης να έχει λάβει όλες τις πληροφορίες, που θέλετε να του δώσετε, σχετικά με τη δραστηριότητά σας.
Συμβουλές για να επιλέξετε την κατάλληλη φωτογραφία εξωφύλλου
- Βεβαιωθείτε ότι η εικόνα είναι υψηλής ανάλυσης (τουλάχιστον 851 x 315 pixels). Αν η εικόνα είναι μικρότερης ανάλυσης θα φαίνεται θολή στο Facebook και αυτό είναι κάτι που ενοχλεί τους περισσότερους χρήστες.
- Προτιμήστε εικόνες και κείμενα που να σχετίζονται με το brand, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας.
- Αλλάζετε συχνά (κάθε 2-3 μήνες) τη φωτογραφία του εξωφύλλου σας.
#2: Βελτιστοποιήστε τη φωτογραφία προφίλ
Μπορεί η φωτογραφία του εξωφύλλου να είναι σημαντική, επειδή σχηματίζεται μια πρώτη εντύπωση για την επιχείρησή σας από τους χρήστες του Facebook, ωστόσο αυτή που εμφανίζεται πιο τακτικά στις οθόνες τους, είναι η φωτογραφία του προφίλ σας.
Συγκεκριμένα εμφανίζεται:
– Στη ροή ειδήσεων
– Στις δημοσιεύσεις της σελίδας σας
– Σε σχόλια και αναρτήσεις που κάνετε σε άλλες σελίδες
Για να επιλέξετε την καταλληλότερη φωτογραφία προφίλ, καλό είναι να γνωρίζετε ότι:
- Οι φωτογραφίες πρέπει να είναι τετράγωνες πριν τις μεταφορτώσετε. Σε διαφορετική περίπτωση το Facebook θα τις τετραγωνίσει μόνο του.
- H ανάλυση των φωτογραφιών είναι: 100 x 100 pixel στη ροή ειδήσεων (newsfeed), 86 x 86 pixel στις αναρτήσεις και 43 x 43 pixel σε σχόλια.
#3: Συμπληρώστε το “About” πεδίο
Μια ελλιπής ενότητα “Πληροφορίες (About)“ θα μπορούσε να σας στερήσει αρκετά likes. Και αυτό γιατί σε αυτό το πεδίο ο χρήστης μπορεί πολύ γρήγορα να δει στοιχεία όπως, τρόπους επικοινωνίας, διεύθυνση, ωράριο, περιγραφή, ιστοσελίδα κ.α.
Tip: Στη σύντομη περιγραφή της επιχείρησής σας έχετε περιθώριο 155 χαρακτήρες, αλλά σας προτείνουμε να μη χρησιμοποιήσετε πάνω από 100, ώστε να εμφανίζεται ολόκληρο το κείμενο στη σελίδα με τις πληροφορίες της επιχείρησης σας.
#4: Σχεδιάστε μια στρατηγική δημοσιεύσεων
Όλα τα παραπάνω στοιχεία, αν και σημαντικά, δεν αρκούν για την επιτυχία μιας σελίδας στο Facebook. Το στοιχείο που κάνει την τελική διαφορά είναι μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική δημοσιεύσεων.
Το περιεχόμενο και η συχνότητα με την οποία δημοσιεύετε θα καθορίσουν την αφοσίωση του κοινού σας, τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών με τη σελίδα σας και τελικά, την προσέλκυση νέων πελατών στην επιχείρησή σας.
Συμβουλές για μια καλή στρατηγική δημοσιεύσεων
- Οι πρόσφατες αλλαγές στον αλγόριθμο της ροής ειδήσεων σημαίνουν ότι, πρέπει να δημοσιεύετε πιο συχνά για να ενισχύσετε την αφοσίωση του κοινού σας. Συγκεκριμένα, προτείνεται οι σελίδες να δημοσιεύουν 2-3 φορές την εβδομάδα.
- Για να αυξήσετε τη συμμετοχή στις δημοσιεύσεις σας (post engagement), χρησιμοποιείστε κείμενο που να περιέχει κάποια ερώτηση ώστε να είναι εύκολο για τους χρήστες να απαντήσουν.
- Όταν χρησιμοποιείτε URL, προτιμήστε υπηρεσίες όπως το bit.ly ή το Pretty Link ώστε να μπορείτε εύκολα να μετρήσετε το ποσοστό κλικ μέσω του Facebook.