Σχολικά Γεύματα: Tι να συμπεριλάβετε στη λίστα προσφορών σας

Σχολικά Γεύματα: Tι να συμπεριλάβετε στη λίστα προσφορών σας | ENA Blog
Σχολικά Γεύματα: Tι να συμπεριλάβετε στη λίστα προσφορών σας | ENA Blog

Με την έναρξη του νέου σχολικού έτους, οι γονείς αναζητούν ιδέες, προσφορές και υψηλής ποιότητας συστατικά για την προετοιμασία των σχολικών γευμάτων των παιδιών τους. Δημιουργήστε έναν προσεγμένο και πλούσιο κατάλογο προσφορών, παρέχοντας όλα όσα αναζητούν. Ακολουθεί ένας οδηγός σχετικά με το τι πρέπει να συμπεριλάβετε στον κατάλογο προσφορών του σούπερ μάρκετ σας για να προσελκύσετε και να βοηθήσετε τους γονείς να εξοπλιστούν με θρεπτικά και νόστιμα υλικά για τα σχολικά γεύματα.

Πώς το marketing περιεχομένου διαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ψωνίζουν τρόφιμα και σνακ

Το ελκυστικό και εμπνευσμένο περιεχόμενο βοηθά στην ανακάλυψη προϊόντων και καθοδηγεί τις αποφάσεις αγοράς των αγοραστών. Το μάρκετινγκ περιεχομένου για παντοπωλεία και σούπερ μάρκετ δεν χρειάζεται να αφορά μόνο τις τελευταίες εκπτώσεις ή τις εβδομαδιαίες προσφορές σας. Το περιεχόμενό σας θα πρέπει να διευκολύνει τους πελάτες να ανακαλύψουν νέα προϊόντα, να τους δώσει ιδέες για γεύματα που μπορούν να ετοιμάσουν εκείνη την εβδομάδα ή να τους συμβουλεύσει για διατροφικές επιλογές. Η ενημέρωση του ιστότοπου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με σχετικό περιεχόμενο για την προώθηση των προϊόντων σας και την παροχή φρέσκων ιδεών για γεύματα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στην επιχείρησή σας. Αξιοποιήστε τα οφέλη των ψηφιακών καταλόγων προβολής προϊόντων και διαμορφώστε τους ανα κατηγορία. Οι κατάλογοι προϊόντων είναι ένα εξαιρετικά χρήσιμο μέσο μάρκετινγκ και πωλήσεων που οργανώνουν όλες τις πληροφορίες για τα προϊόντα σας σε ένα μέρος. Μέσω αυτών των καταλόγων οι επισκέπτες σας μπορούν να εξερευνήσουν προϊόντα και τιμές και να προχωρήσουν στις αγορές τους είτε ηλεκτρονικά είτε επισκεπτόμενοι το κατάστημά σας. Οι ηλεκτρονικοί αυτοί κατάλογοι εμπνέουν το καταναλωτικό κοινό με την προβολή οπτικού υλικού, ιδεών και προτάσεων προϊόντων μεγάλων επωνυμιών ή ιδιωτικής ετικέτας.

Τι να συμπεριλάβετε στον ηλεκτρονικό κατάλογο για προϊόντα σχολικών γευμάτων: 

Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταλόγου για προϊόντα σχολικών γευμάτων περιλαμβάνει την παρουσίαση των διαφόρων ειδών διατροφής και προμηθειών που διαθέτετε για τη δημιουργία σχολικών γευμάτων, καθώς και τον σχετικό τιμοκατάλογο και τις προσφορές. Παρακάτω παρατίθεται ένας οδηγός για το τι να συμπεριλάβετε σε έναν αποδοτικό ηλεκτρονικό κατάλογο προϊόντων σχολικών γευμάτων.

  1. Χωρίστε τον κατάλογο σε κατηγορίες τροφίμων

Διαμορφώστε κατηγορίες τροφίμων που καλύπτουν τις απαιτήσεις της διατροφικής πυραμίδας των παιδιών. Για παράδειγμα στην κατηγορία “Αρτοσκευάσματα” συμπεριλάβετε όλα τα είδη ψωμιού που διαθέτετε, καθώς αποτελούν τη βάση πολλών σχολικών γευμάτων παρέχοντας  μεγάλη γκάμα επιλογών από ψωμί του τοστ, bagels και τορτίγιες έως αγγλικά μάφιν, κουλούρια, παξιμάδια και φρυγανιές. Προσθέστε στην κατηγορία και αλμυρά κράκερς προωθώντας τα δημοφιλή σε σχήμα χρυσόψαρου ή κάποιο άλλο παιδικό  σχέδιο καθώς είναι πιο ελκυστικά και διασκεδαστικά για τους μικρού καταναλωτές. Φυσικά  δημητριακά και μπάρες δημητριακών που αγαπιούνται πολύ από μικρούς και μεγάλους. Διαμορφώστε μια κατηγορία με προιόντα τα οποία αποτελούν πηγή ενέργειας και προωθήστε τις φέτες  γαλοπούλας ή  ζαμπόν. Συμπεριλάβετε συσκευασίες με ξηρούς καρπούς όλων των ειδών και συσκευασίες με αποξηραμένα φρούτα. Μην ξεχάσετε τα αυγά τα οποία βραστά μπορούν να αποτελέσουν  μέρος του πρωινού είτε του μεσημεριανού γεύματος αλλά μπορούν επίσης και να μετατραπούν σε αυγοσαλάτα για τα  σάντουιτς. Φτιάξτε μια κατηγορία με φρέσκα φρούτα και λαχανικά κυρίως εποχικά. Προωθήστε λαχανικά, όπως τα καρότα, οι πιπεριές, τα αγγούρια, το μπρόκολο, το κουνουπίδι και τα ντοματίνια καθώς διατηρούνται τραγανά και νόστιμα μέχρι την ώρα του μεσημεριανού. Οι γονείς προτιμούν τα εποχικά φρούτα για τα παιδιά τους, ωστόσο τα μήλα και οι μπανάνες παραμένουν δημοφιλής επιλογή όλο το χρόνο. Στα γαλακτοκομικά προϊόντα προωθήστε τα συσκευασμένα τυριά σε φέτες, τα μπαστουνάκια τυριού και τα μίνι στρογγυλά τυριά αλλά και το αγαπημένο γιαούρτι είτε στην παραδοσιακή ελληνική μορφή του είτε με γεύσεις όπως βανίλια σοκολάτα και άλλες. Τέλος μην ξεχάσετε να προωθήσετε χυμούς και νερό.

  1. Συμπεριλάβετε χρήσιμα προϊόντα εκτός τροφίμων 

H προώθηση της υγιεινής και της ασφάλειας είναι πολύ σημαντική, ιδίως όταν πρόκειται για τα παιδιά. Τα απολυμαντικά χεριών και τα απολυμαντικά μαντηλάκια είναι ένα αναγκαίο προϊόν, καθώς οι γονείς θέλουν το παιδί τους να πλένει συχνά τα χέρια του, πριν και μετά το γεύμα. Προωθήσετε επίσης επαναχρησιμοποιούμενα μαχαιροπίρουνα, καθώς και συσκευασία φαγητού (lunch boxes) στον κατάλογό σας, ώστε να δώσετε λύσεις στους γονείς και με την συσκευασία των γευμάτων.

  1. Προτείνετε εύκολες και γρήγορες συνταγές σχολικών γευμάτων

Για να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις, μια εξαιρετική ιδέα είναι να δημιουργήσετε στον κατάλογο και μια σελίδα με εύκολες και γρήγορες συνταγές για σχολικά γεύματα, χρησιμοποιώντας τα προϊόντα που προσφέρετε. Αυτές οι σελίδες μπορούν να λειτουργήσουν ως πηγή έμπνευσης για τους πελάτες σας και να τους βοηθήσουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα προϊόντα που αγοράζουν. Ορισμένες συμβουλές για τη δημιουργία αυτών των σελίδων είναι:

  • Συνταγές με Προϊόντα Σούπερ Μάρκετ: Επικεντρωθείτε σε συνταγές που χρησιμοποιούν τα προϊόντα που προσφέρετε στο κατάστημά σας. Αυτό θα ενθαρρύνει τους πελάτες να αγοράζουν αυτά τα προϊόντα.
  • Ευκολία και Γρήγορη Προετοιμασία: Συνιστάται να επιλέξετε συνταγές που είναι εύκολες και γρήγορες να παρασκευαστούν. Οι πελάτες σας εκτιμούν τις απλές και γρήγορες λύσεις για το φαγητό τους.
  • Συνταγές Εποχής: Εκμεταλλευτείτε την εποχή και προσφέρετε συνταγές που χρησιμοποιούν εποχικά προϊόντα. Αυτό θα προσελκύσει τους πελάτες που αναζητούν φρέσκα και γευστικά εδέσματα.