Όλοι γνωρίζουμε, πόσο αποδοτικές είναι οι φωτογραφικές αναρτήσεις των γευστικών δημιουργιών μιας επιχείρησης εστίασης στα κοινωνικά δίκτυα. Και όλοι ξέρουμε, πως το Instagram είναι το πιο ενδεδειγμένο για τέτοιου τύπου ενέργειες. Ποιες όμως είναι οι εικόνες και οι συνταγές, που ωθούν τους χρήστες να κάνουν like, να προβούν σε θετικά σχόλια, να ακολουθούν και να αλληλεπιδρούν με τη σελίδα, που έστω και οπτικά, τους προκάλεσε γευστικό ενθουσιασμό και ευχάριστα συναισθήματα; Στο πλαίσιο αυτό, έχουμε συγκεντρώσει και σας αναφέρουμε συνοπτικά τις κυρίαρχες τάσεις αυτής της χρονιάς, και τους γευστικούς πρωταγωνιστές που δεν αφήνουν ασυγκίνητο κανένα από όλους αυτούς, που ανεξάρτητα της ηλικίας τους, συχνάζουν στην εν λόγω διαδικτυακή κοινότητα.
1.Τα ανοιξιάτικα μακαρόν που ξεχωρίζουν
Μια από τις καλύτερες ιδέες για μια επιχείρηση που έχει γλυκίσματα στο μενού της, ένα ζαχαροπλαστείο ή ένα café, ώστε να αυξήσει εντυπωσιακά την αποδοχή της. Τα μικρά ντελικάτα γλυκάκια, τα γνωστά σε όλους μας μακαρόν, μπορούν να πλημμυρίσουν τη σελίδα σας στο Instagram με ανοιξιάτικα χρώματα, σχέδια, διάθεση και φυσικά followers. Αγαπημένα από μικρούς και μεγάλους για τη φινετσάτη και ελαφριά γεύση τους, με γέμιση που μπορεί να προκύψει από δεκάδες υλικά, απεριόριστη παλέτα αποχρώσεων, τα μακαρόν αποτελούν μια από τις πιο κυρίαρχες και λαοφιλείς τάσεις στις αναρτήσεις φαγητού σε όλο τον κόσμο. Οπότε, αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη και πειραματιστείτε με τις προτάσεις σας. Ζωγραφίστε ή δημιουργήστε ανάγλυφα λουλούδια, όπως τριαντάφυλλα, μαργαρίτες, γαρύφαλλα κ.ά., ή δώστε τους σχήματα από πλάσματα της εποχής, όπως πασχαλίτσες και πεταλούδες ή και του καλοκαιριού, όπως αστερίες, κοχύλια κ.λπ. Έτσι, θα είστε σε θέση και να εντυπωσιάσετε το κοινό σας, αλλά και να δημιουργήσετε πιο θετικές και πρωτότυπες προσκλήσεις, για να σας επισκεφθεί και να δοκιμάσει από κοντά τις πολύχρωμες γλυκές σας δημιουργίες.
2.Babka, ο «βασιλικός» γάμος της πίτσας με το ψωμί
Μία από τις νέες εισόδους στον κόσμο του Instagram, που έγινε αμέσως ανάρπαστη, είναι ο συνδυασμός αφράτου ψωμιού (babka) με γέμιση πίτσας, και συγκεκριμένα τυριών και πεπερόνι. Μια συνταγή με πατρίδα την ανατολική Ευρώπη, που όμως αγκαλιάζεται και κερδίζει likes από όλο τον πλανήτη, σε κάθε της εμφάνιση και διασκευή στην ετοιμασία της. Κατά πολλούς, ανήκει στα κορυφαία food trends αυτής της χρονιάς, και οδηγεί, πέρα από τα θετικά σχόλια, χιλιάδες χρήστες στην αναζήτηση της συνταγής ετοιμασίας της, καθώς αποτελεί ένα τέλειο βραδινό γεύμα ή ένα ιδανικό συνοδευτικό για παρέα στο σπίτι. Μπορείτε να το εντάξετε κάλλιστα και στο δικό σας μενού, αφού δεν είναι χρονοβόρο και πολύπλοκο πιάτο. Φτιάχνεται από διπλή ή και τριπλή αφράτη ζύμη, μέσα στην οποία μπορείτε να ενθέσετε τα υλικά της αρεσκείας σας, με τον ίδιο τρόπο που τα τοποθετείτε στην επιφάνεια της κλασικής ιταλικής εκδοχής της. Επίσης, εναλλακτικά, αν έχετε café ή ζαχαροπλαστείο, μπορείτε να επιλέξετε, αντί για αλμυρή γέμιση, γλυκιά με φρούτα, βούτυρο, μαρμελάδα, σοκολάτα κ.ά. και να το προσθέσετε στα «σπιτικής προέλευσης» γλυκίσματά σας για τους πελάτες, που σας εμπιστεύονται. Επιπλέον, η χρήση του όρου babka στο συνοδευτικό κείμενο των αναρτήσεών σας, σας εντάσσει και σε μια διεθνή κοινότητα «μετρ» του φαγητού, που αντιλαμβάνονται τις εξελίξεις στο χώρο, τις ακολουθούν και τις μοιράζονται με το κοινό τους.
3.Tα φρούτα, ένας πρωταγωνιστής που κερδίζει τις εντυπώσεις
Είναι γνωστό, ότι τα φρούτα πρέπει να είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής μας διατροφής. Όμως όλες οι ενδείξεις συγκλίνουν, ότι πρέπει να είναι και απαραίτητο συστατικό της επιτυχημένης μας παρουσίας στο Instagram. Και σε μια χώρα σαν τη δική μας, έχουμε άφθονες επιλογές για να τα συνταιριάξουμε με τα πιάτα που προτείνουμε και να μεταδώσουμε στο κοινό που μας ακολουθεί το αγαπημένο, τρίπτυχο, μήνυμα: Χρώμα-Νοστιμιά-Υγεία. Είτε σαν περιεχόμενο φρέσκων, δροσιστικών και πρωτότυπων χυμών, επίκαιρων λόγω της εποχής μας, είτε σαν συστατικά φρουτοσαλάτας, αλλά και salad bowls με λαχανικά, ακόμα και ως το μυστικό μιας θαυμάσιας αλμυρής ή γλυκιάς συνταγής, είναι επιλογές που δικαιώνουν την επιχείρηση εστίασης, που θα τα χρήσει «πρωταγωνιστές» μιας από τις φωτογραφικές αναρτήσεις σας. Και αν για τους χυμούς και τις σαλάτες ο δρόμος είναι απλός, για τα πιο απαιτητικά πιάτα μπορείτε να επικεντρωθείτε σε γαστρονομικές εκπλήξεις, όπως ρολά σφολιάτας με λουκάνικα, μήλα και γραβιέρα, κοτόπουλο με αμύγδαλα και βερίκοκα, σολομό με πορτοκάλι και φακές και άλλες περίτεχνες δημιουργίες, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, που μπορείτε να βρείτε με μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο.
4.Tα χαμηλά σε αλκοόλ και πλούσια σε χρώμα και γεύση ποτά
Ποτά με αλκοόλ σε πολύ χαμηλά, έως και μηδενικά επίπεδα, φανταχτερά χρώματα και απίθανη γεύση είναι η απάντηση, των πιο διάσημων bar και αγαπημένων εστιατορίων στον κόσμο, στις νέες τάσεις του καταναλωτικού κοινού. Μια κατεύθυνση, που αξίζει να υιοθετήσετε κι εσείς στις δικές σας αναρτήσεις, καθώς πια ανάμεσα στους πελάτες σας υπάρχει μια μεγάλη μερίδα millennials και GenX, γενιές που απορρίπτουν το αλκοόλ, αλλά και μια δυναμική πλειοψηφία μεγαλύτερων σε ηλικία καταναλωτών – υπέρμαχων της υγιεινής ζωής, διατροφής και διασκέδασης με επιλογές λιγότερο επιβλαβείς για τον οργανισμό τους. Οι επιλογές που έχετε για δημοσιεύσεις ποτών και cocktails με μεγαλύτερη αποδοχή και απουσία ή διακριτική παρουσία αλκοόλ είναι δεκάδες, ενώ η φαντασία του προσωπικού σας ή του bartender σας μπορεί να τις κάνει απεριόριστες. Ενδεικτικά, μπορούμε να αναφερθούμε από τα πιο απλά, όπως αυτά με βάση το κρασί και το συνδυασμό του με διάφορα αναψυκτικά και αρωματικά φυτά, τα απεριτίφ με ελάχιστο λικέρ ή τζιν και χυμούς ή σιρόπι φρούτων, έως και τις νέες «εισόδους», όπως είναι τα ελαφρά, αλλά συναρπαστικά σε χρωματική απόδοση, δημιουργήματα της ανάμιξης της μπύρας ή μιας μεζούρας αποστάγματος με φρέσκα αρωματικά φύλλα, χυμούς εσπεριδοειδών, πεπονιού ή καρπουζιού, ακόμα και των ειδών τσαγιού. Ιδέες και προτάσεις, με άλλα λόγια, που θα χρωματίζουν τη σελίδα σας, αλλά και την έξοδο των ανθρώπων που σας ακολουθούν.
5.Ο διάδοχος του αμυγδάλου, το φιστίκι
Για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα στο πρόσφατο παρελθόν, οι συνταγές και η παρουσία του βασιλιά των ξηρών καρπών, του αμυγδάλου ήταν στο μυστικό της επιτυχίας για τις αναρτήσεις φαγητών στο Instagram. Όμως, οι εποχές άλλαξαν και ένας νέος καρπός αποτελεί τη λέξη-κλειδί για την αναζήτηση χιλιάδων χρηστών σε όλο τον κόσμο. Το φιστίκι και κυρίως η πάστα του, η οποία μπορεί να αποτελέσει το θαυματουργό συστατικό που μεταμορφώνει όλες τις κατηγορίες εδεσμάτων, από το παγωτό, τα dressing, τα γλυκά και τα αλμυρά πιάτα, τόσο τα εύκολα όσο και τα πιο απαιτητικά, όπως ένα στιφάδο. Ειδικά, για εσάς που δραστηριοποιείστε εντός των συνόρων μας και έχετε στη διάθεσή σας μια από τις ελάχιστες στον κόσμο Π.Ο.Π. ποικιλίες φιστικιού, αυτήν της Αίγινας, η κάθε σας ανάρτηση με τη σχετική πληροφορία, μπορεί να αποκτήσει διεθνή χαρακτήρα και ενδιαφέρον. Μερικές ιδέες για το περιεχόμενο των δημοσιεύσεών σας είναι γλυκίσματα, απλά και εύκολα στην ετοιμασία, όπως το παστέλι και το μωσαϊκό με ταχίνι και σταφίδες, πιάτα όπως ένα ριζότο με σπανάκι και μανιτάρια ή φιλέτο κοτόπουλο με κουκουνάρια, ένα salad bowl με μαρούλι και τόνο ή μάνγκο, ανανά και λάχανο στα οποία ή πάστα ή και ολόκληροι καρποί φιστικιού μπορούν να προσδώσουν φανταστική επίγευση, αλλά και αποθεωτική αποδοχή.