Πολλές τουριστικές επιχειρήσεις προωθούν τις υπηρεσίες και τα προïόντα τους με δημιουργικούς τρόπους, οι οποίοι, τις περισσότερες φορές, είναι πιο αποτελεσματικοί σε σχέση με τις παραδοσιακές μεθόδους προώθησης.
Σύμφωνα με την Google: “Οι περισσότεροι καταναλωτές, σήμερα, δεν δεσμεύονται σε μία συγκεκριμένη μάρκα ή επωνυμία. Για παράδειγμα, το 78% των ταξιδιωτών αναψυχής δεν έχει αποφασίσει, ακόμη, με ποια αεροπορική εταιρεία θα ταξιδέψει ενώ το 82% αυτών δεν έχουν επιλέξει τον πάροχο διαμονής τους όταν αρχίζουν να σκέφτονται ένα ταξίδι.”
Για τους παραπάνω λόγους, σας ετοιμάσαμε αυτό το άρθρο με 5 δημιουργικούς τρόπους ώστε να προωθήσετε τουριστικά τον τόπο σας αυτό το καλοκαίρι!
#1: Δημιουργήστε έναν προσεγμένο ταξιδιωτικό οδηγό για την περιοχή σας
Οι ταξιδιώτες είναι η ψυχή της τουριστικής βιομηχανίας. Επομένως, το τουριστικό μάρκετινγκ είναι σημαντικό να επικεντρώνεται γύρω από τις επιθυμίες και τις ανάγκες τους.
Οι περισσότεροι από τους ταξιδιώτες δεν γνωρίζουν την περιοχή σας όπως εσείς, και άρα ένας διασκεδαστικός, ενημερωτικός οδηγός είναι κάτι που θα θεωρήσουν εξαιρετικά πολύτιμο.
Δημιουργήστε έναν οδηγό με λίγες σελίδες, εύκολο στην ανάγνωση και την κατανόηση. Ανεξάρτητα από το πόσο καλός θα είναι, πολύ λίγοι άνθρωποι θα τον διαβάσουν λέξη προς λέξη, γι’ αυτό φροντίστε να συμπεριλάβετε πολλές ιδέες για πράγματα και μέρη που θα μπορούσε να απολαύσει ένας ταξιδιώτης, καθώς και πληροφορίες που θεωρείτε ότι είναι σημαντικές για την περιοχή σας.
#2: Δημιουργήστε ευφάνταστα βίντεο για τον προορισμό σας
Όλος ο κόσμος του διαδικτύου κινείται προς την κατεύθυνση των βίντεο. Τα βίντεο μεταδίδουν τεράστιο όγκο πληροφοριών σε πολύ λίγο χρόνο, οπότε είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρουσιάσετε το ποιοι είστε και τι κάνετε.
Αλλά μην δημιουργήσετε ένα βίντεο που θα είναι μόνο για την επιχείρησή σας. Αντ ‘αυτού, δείξτε στους ανθρώπους τον προορισμό σας και ταυτόχρονα βοηθήστε τους με χρήσιμες συμβουλές για δραστηριότητες και τρόπους διασκέδασης στην περιοχή σας.
#3: Διαφημίστε στα Social Media αυτό, που σας κάνει μοναδικούς
Κάθε επιχείρηση έχει κάτι ξεχωριστό που κανείς άλλος δεν έχει. Μπορεί να είναι ο τρόπος με τον οποίο εξυπηρετείτε τους πελάτες σας, ή εκπληκτική θέα σας, ή ακόμα και ο μοναδικός τρόπος με τον οποίο το προσωπικό σας υποδέχεται τους ανθρώπους. Ό,τι και να είναι αυτό που κάνετε, πρέπει να το δείξετε.
Στο τουριστικό διαδικτυακό μάρκετινγκ, αυτού του είδους οι εκστρατείες ή δημοσιεύσεις αναδεικνύουν την ανθρώπινη πλευρά της επιχείρησής σας και οικοδομούν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας.
#4: Τονίστε ό,τι νέο υπάρχει στην περιοχή σας
Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να διαφοροποιήσετε το μήνυμά σας από αυτό των ανταγωνιστών σας, είναι να επισημάνετε τα πράγματα που είναι νέα και συναρπαστικά στην περιοχή σας. Προσφέρετε δημιουργική ενημέρωση στους επισκέπτες ώστε να γνωρίζουν τα σημαντικά γεγονότα και τις μοναδικές περιπέτειες που μπορούν να ζήσουν στον τόπο σας.
Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση των τουριστών και παρουσιάστε τα πράγματα που θα σας φαίνονταν ενδιαφέροντα, διασκεδαστικά και συναρπαστικά, σαν να κάνατε εσείς αυτό το ταξίδι!
#5: Επικοινωνήστε με εταιρείες τουριστικού μάρκετινγκ και ζητήστε συμβουλές
Προγραμματίστε μια συμβουλευτική συνεδρία με κάποια εταιρεία τουριστικού μάρκετινγκ, ώστε να διαμορφώσετε μια σαφή εικόνα για το τι πρέπει να κάνετε στη συνέχεια.
Οι εταιρείες μάρκετινγκ που ειδικεύονται στον τουρισμό διαθέτουν την εμπειρία που χρειάζεται για να βοηθήσουν επιχειρήσεις, όπως η δική σας, ώστε να επιτύχουν τους στόχους τους.