3 συμβουλές για να γίνει το εστιατόριό σας ανάρπαστο κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ

3 συμβουλές για να γίνει το εστιατόριό σας ανάρπαστο κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ | ENA Blog
3 συμβουλές για να γίνει το εστιατόριό σας ανάρπαστο κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ | ENA Blog

Οι ημέρες του Νοεμβρίου που περνούν σημαίνουν και την αντίστροφη μέτρηση για τη μεγαλύτερη ποδοσφαιρική διοργάνωση σε παγκόσμιο επίπεδο: το Μουντιάλ, το οποίο φέτος θα λάβει χώρα στα γήπεδα του Κατάρ, με εναρκτήριο αγώνα στις 20 του μήνα και τον μεγάλο τελικό στις 18 Δεκεμβρίου. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, πολλοί άνθρωποι θα αναζητήσουν χώρους σύναξης και διασκέδασης για να παρακολουθήσουν την αγαπημένη τους ομάδα σε δράση απολαμβάνοντας ένα πλούσιο γεύμα, μια παγωμένη μπίρα… ή και τα δύο! Προετοιμάστε το εστιατόριό σας να δεχτεί το κοινό του Μουντιάλ εφαρμόζοντας τις ιδέες που σας προτείνουμε, οι οποίες θα σας βοηθήσουν να προσελκύσετε πελάτες και να διασφαλίσετε ότι η επιχείρησή σας θα ανθήσει κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης αυτής.

Δημιουργήστε ένα διασκεδαστικό περιβάλλον :

Η έναρξη της κορυφαίας αυτής διοργάνωσης αναμενόμενα θα οδηγήσει αρκετούς από τους πελάτες σας να αναζητήσουν μια έδρα όπου θα μπορούν να παρακολουθήσουν τα παιχνίδια που επιθυμούν. Γι’ αυτό είναι καλό να ξεκινήσετε να μελετάτε τους τρόπους δημιουργίας ιδιαίτερων χώρων στην επιχείρησή σας, κατάλληλων για να φιλοξενήσουν οπαδούς της διοργάνωσης. Πέρα των τηλεοπτικών συσκευών σε σημεία που είναι ευδιάκριτα από τους πελάτες σας, ή ακόμα και στην περίπτωση που δεν θέλετε να διαταράξετε την αισθητική και την ατμόσφαιρα της κυρίας σας σάλας, μπορείτε να κάνετε έξυπνες και ελκυστικές παρεμβάσεις που θα τραβήξουν τα βλέμματα και το ενδιαφέρον. Για παράδειγμα, μπορείτε να επενδύσετε στους υπαίθριους χώρους σας, την αυλή, τη βεράντα ή την ταράτσα της επιχείρησής σας. Εκεί, η τοποθέτηση αναπαυτικών καθισμάτων, πουφ ή και πάγκων με μαξιλάρια μπροστά σε μια γιγαντοοθόνη μπορεί να σας λύσει τα χέρια και να ικανοποιήσει όλα τα γούστα. Εάν πάλι δεν έχετε αυτή τη δυνατότητα, μπορείτε να οριοθετήσετε, επιλέγοντας φυσικά και την κατάλληλη – χαρούμενη και ποδοσφαιρικού ή πολυεθνικού περιεχομένου – σήμανση, συγκεκριμένους χώρους στην επιχείρησή σας. Αυτοί θα προορίζονται σε όσους επιθυμούν να παρακολουθήσουν τους αγώνες και παράλληλα θα επιτρέπουν στους υπόλοιπους πελάτες σας να απολαύσουν το φαγητό τους χωρίς να ενοχλούνται. Τέλος, μπορείτε να διαλέξετε συγκεκριμένες ώρες με θεματική τις αναμετρήσεις των χωρών που συγκινούν και προσελκύουν το ποδοσφαιρικό κοινό. Μια καλή συμβουλή για αυτήν την περίπτωση είναι μικρές, γευστικές συνοδευτικές προτάσεις σε προσιτές τιμές που έχουν τις ρίζες τους στα διαγωνιζόμενα κράτη, όπως cocktail caipirinha για τη Βραζιλία, «μαργαρίτα» για το Μεξικό, μπίρες για την πατρίδα του εν λόγω ποτού, τη Γερμανία κ.ο.κ.

Ετοιμάστε τη δική σας ομάδα πιάτων και νόστιμων συνοδευτικών:

Πέρα από το χώρο, είναι σημαντικό να προσαρμόσετε και το μενού σας ώστε να ταιριάζει αλλά και να ανταποκρίνεται στην ατμόσφαιρα που αναμένεται να δημιουργήσει η διοργάνωση του Μουντιάλ. Μην ξεχνάτε πως όσοι δεν θέλουν να χάσουν από τα μάτια τους φάσεις και στιγμιότυπα, δεν μπορούν να είναι επικεντρωμένοι σε ένα περίπλοκο πιάτο όπου θα χρειάζεται η επεξεργασία του φαγητού με προσοχή, μαχαίρι και πιρούνι και επιμελή καθαρισμό από αγκάθια, κόκαλα και λίπη. Απλοποιήστε λοιπόν τα πιάτα σας ώστε να είναι εύκολα στην κατανάλωσή τους αλλά ελκυστικά στην όψη. Για παράδειγμα, μπορείτε να ενθέσετε στον κατάλογό σας προτάσεις finger food, αλλά και ατομικών εδεσμάτων όπως πενιρλί, μπέργκερ και πίτσα, ψητές μερίδες κοτόπουλου όπως στήθος και φτερούγες με σος της επιλογής σας, από τις πιο απλές γλυκόξινες έως τις πιο εξεζητημένες και πικάντικες. Η δεύτερη και πιο gourmet εναλλακτική είναι να επιλέξετε χώρες από αυτές που συμμετέχουν και να βάλετε τις εθνικές σπεσιαλιτέ τους στο μενού σας, ειδικά αυτές που μπορούν να συναρπάσουν τις ελληνικές γαστρονομικές ιδιαιτερότητες. Οι επιλογές που έχετε είναι δεκάδες, όσες και ο αριθμός των χωρών που συμμετέχουν, και οι προοπτικές που ανοίγονται μπροστά σας εντυπωσιακές. Απλά σκεφθείτε περιπτώσεις όπως το μαύρο ριζότο με σουπιά και καλαμάρι, το αγαπημένο “Crni rižot” στην Κροατία, το πιλάφι με μοσχάρι, χορταρικά και φιστίκια, δηλαδή το “Ndolé”, σήμα κατατεθέν του Καμερούν, την «κρεατόπιτα» με κρεμμύδι και πιπεριά, τη λαοφιλή Αυστραλιανή συνταγή, αλλά και το χοιρινό, ψημένο στον αέρα (όπως περίπου το κρητικό απάκι) με σάλτσα που μοιάζει τύπου μπάρμπεκιου, το οποίο στη Λατινική Αμερική ονομάζεται Asado και ενώνει όλη την Αργεντινή σαν εθνική γαστρονομική προτίμηση. Φυσικά, μην παραλείψετε τα αγαπημένα πιάτα από το Μεξικό όπως nachos, tacos και burritos.

Επικοινωνήστε στα «χρώματα» και το ύφος της διοργάνωσης: 

Όπως κάθε τέτοια διοργάνωση, έτσι και το Μουντιάλ του Κατάρ αποτελεί ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα εποχικού marketing. Οπότε είναι χρήσιμο για την αμεσότερη και την ταχύτερη αποδοχή των κινήσεων σας – αλλαγή μενού, θεματικές βραδιές, προσφορές delivery κ.ά.- να μείνετε κοντά στην επικαιρότητα και τα σύμβολα του αθλήματος αλλά και της διοργάνωσης. Για παράδειγμα το μοβ στην πιο βαθιά απόχρωσή του, το εθνικό χρώμα της αραβικής χώρας, αποτελεί οπτική πρόσκληση για τους καταναλωτές  σε ενέργειες που έχουν άμεση σχέση με τη διοργάνωση. Από την άλλη, η πολύχρωμη παλέτα με τις σημαίες των χωρών που μετέχουν προσφέρει άπειρες ιδέες και έμπνευση για διακόσμηση. Αναφορικά με το περιεχόμενό σας, τόσο στις τακτικές όσο και τις έκτακτες κινήσεις σας, καλό είναι να επιλέξετε φράσεις κλειδιά που σχετίζονται με εκείνες ενός αγώνα όπως είναι η «Παράταση», η «Πρόκριση», το «Γκολ ή και το Σκορ», η «Σέντρα» και άλλα τέτοια αντίστοιχα λογοπαίγνια που θα γεφυρώσουν την απόσταση ενός φιλάθλου από το να γίνει πελάτης σας, είτε επισκεπτόμενος το εστιατόριό σας είτε παραγγέλνοντας delivery ή take away από εσάς. Για όλες αυτές τις προμήθειες και την ποικιλία των υλικών και προϊόντων που θα κάνουν την αποστολή «Κατάρ» πιο εύκολη και αποδοτική για την επιχείρησή σας η αλυσίδα των καταστημάτων EΝΑ Food C&C είναι δίπλα σας με μια μεγάλη γκάμα προϊόντων και τις ειδικά σχεδιασμένες τιμές για τους επαγγελματίες που μπορείτε να ανακαλύψετε στο 15ήμερο έντυπο χονδρικής και τις τακτικές προσφορές μας, καθώς και στους καταλόγους προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας, Κρέατος, Μεζεδοπωλείου & Ταβέρνας και Ψητοπωλείου.