5 βήματα που θα φέρουν περισσότερους πελάτες στην επιχείρησή σας

5 βήματα που θα φέρουν περισσότερους πελάτες στην επιχείρησή σας | Ena Blog
5 βήματα που θα φέρουν περισσότερους πελάτες στην επιχείρησή σας | Ena Blog

Η προτεραιότητα μιας επιχείρησης είναι η προσέλκυση νέων πελατών και η διατήρησή τους. Τα παρακάτω 5 βήματα θα σας βοηθήσουν να εστιάσετε σε αυτό το σημείο και να δείτε την πελατεία σας να αυξάνεται.

 

#1: Ξεκινήστε με την αξιολόγηση της επιχείρησής σας

Αναρωτηθείτε με ειλικρίνεια για το τι πάει σωστά και τι όχι στο κατάστημά σας. Αξιολογήστε τις υπηρεσίες σας, την κατανομή εργασίας στο προσωπικό σας, τα προγράμματα εκπαίδευσης και τις τακτικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιείτε. Κάντε μια λίστα με τουλάχιστον πέντε πράγματα που λειτουργούν και πέντε που θα μπορούσαν να βελτιωθούν.

Σε ένα δεύτερο βήμα, γίνετε ακόμη περισσότερο ειλικρινείς και δείτε την επιχείρησή σας από τη σκοπιά του πελάτη. Κάντε μια λίστα με πέντε πράγματα που σας αρέσουν και πέντε που δεν σας ικανοποιούν.

 

#2: Βάλτε σε πλάνο προτεραιοτήτων όλα αυτά που χρειάζεται να βελτιωθούν.

Τώρα που έχετε τις λίστες με τα πράγματα που δεν λειτουργούν όπως θα θέλατε, βάλτε τα σε προτεραιότητα. Οι αλλαγές μπορεί να είναι μια δύσκολη διαδικασία, αλλά μπορείτε να αρχίσετε με ένα πράγμα τη φορά. Είναι σημαντικό να αισθάνεστε ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες, τα προϊόντα και την εξυπηρέτηση που παρέχετε στην επιχείρησή σας, ώστε να μεταφέρετε την ίδια αίσθηση και στους πελάτες σας.

 

#3: Δημιουργήστε στέρεες σχέσεις

Βρείτε τρόπους για να φτιάχνετε τη μέρα πρώτα των εργαζομένων σας και μετά των πελατών σας. Είναι μια αλυσίδα σχέσεων : Εάν κάνετε τους υπαλλήλους σας να αισθάνονται καλά, θα μεταφέρουν αυτό το συναίσθημα στους πελάτες σας, οι οποίοι θα αγοράσουν περισσότερα προϊόντα και αυτό θα φτιάξει και τη δική σας μέρα!

 

#4: Χρησιμοποιείστε τα διαδικτυακά εργαλεία προώθησης

Μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, περιοδική αποστολή ενημερωτικών δελτίων και προσφορών. Το διαδίκτυο σας δίνει τη δυνατότητα να προωθήσετε την επιχείρησή σας με τρόπους που σας εξοικονομούν τόσο χρόνο όσο και χρήματα.

 

#5: Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας στις σύγχρονες τακτικές πώλησης

Η συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού σας είναι σίγουρο πως θα αυξήσει την πελατεία και τις πωλήσεις σας. Και εφόσον θα παρέχετε στο προσωπικό σας δωρεάν εκπαίδευση στις σύγχρονες τακτικές εξυπηρέτησης πελατών και πώλησης, μπορείτε να θέσετε και μηνιαίους στόχους πωλήσεων, γεγονός που θα κινητοποιήσει την ομάδα σας ώστε να αποδίδει καλύτερα.

Επενδύστε την ενέργεια και τους πόρους που χρειάζονται ώστε να βελτιώσετε την επιχείρησή σας και είναι σίγουρο πώς οι πελάτες θα σας προτιμήσουν. Όλα ξεκινούν από εσάς!