Γνωρίζατε ότι το να κατανοήσετε σε βάθος τους πελάτες σας είναι το κλειδί για την επιτυχία της επιχείρησής σας; Σκεφτείτε το – οι πελάτες του μπαρ ή του εστιατορίου σας δεν είναι απλώς αριθμοί σε έναν ισολογισμό. Είναι πραγματικοί άνθρωποι με πραγματικές ανάγκες και επιθυμίες, και αφιερώνοντας χρόνο για να τους γνωρίσετε, μπορείτε να δημιουργήσετε εξατομικευμένες εμπειρίες που θα τους κάνουν να νιώσουν ότι τους ακούτε πραγματικά. Η κατανόηση των πελατών σας και η κατάλληλη κατηγοροποίησή τους, μπορεί να οδηγήσει σε βελτίωση της ικανοποίησης τους, υψηλότερες πωλήσεις και καλύτερη φήμη για την επιχείρησή σας.
Οι πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις είναι αυτές που κάνουν τους ανθρώπους να αισθάνονται ότι είναι μέρος μιας κοινότητας και όχι απλώς καταναλωτές. Κάνουν τα πάντα για να δημιουργήσουν εμπειρίες που έχουν απήχηση στο κοινό, είτε μέσω προσαρμοσμένων εκστρατειών μάρκετινγκ είτε μέσω εξατομικευμένων προωθητικών ενεργειών. Γιατί λοιπόν να μην εμπνευστείτε από το παράδειγμά τους και να κάνετε τους πελάτες σας να αισθάνονται ότι είναι μέρος σε κάτι ξεχωριστό;
Η τμηματοποίηση των πελατών και των αναγκών τους:
Oι ψηφιακές εξελίξεις και η νέα τεχνολογία επιτρέπουν στα εστιατόρια και τα μπαρ να γνωρίζουν και να κατανοούν τους πελάτες τους καλύτερα από ποτέ. Μέσω της τμηματοποίησης της πελατειακής σας βάσης, μπορείτε να δημιουργήσετε εξατομικευμένες εμπειρίες που κάνουν τους πελάτες να αισθάνονται ξεχωριστοί. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα, το 31% των καταναλωτών επιθυμεί η αγοραστική τους εμπειρία να γίνει πιο εξατομικευμένη από ότι είναι σήμερα. Και εδώ είναι το εντυπωσιακό – το 80% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είναι πιο πιθανό να συνεργαστεί με μια εταιρεία αν αυτή προσφέρει εξατομικευμένες εμπειρίες. Οι ψηφιακοί μετασχηματισμοί έχουν μετατραπεί από τάση σε αναγκαιότητα και τα εστιατόρια που θέλουν να επιβιώσουν το 2023 πρέπει να αγκαλιάσουν τη νέα τεχνολογία και τις διαδικασίες που μπορούν να βελτιώσουν την επιχειρηματική απόδοση και την εμπειρία των πελατών. Μάλιστα έρευνες δείχνουν πως οι εταιρείες που έχουν ήδη υποστεί ψηφιακό μετασχηματισμό είναι κατά 26% πιο κερδοφόρες από τις υπόλοιπες.
Δημιουργήστε εξατομικευμένες εμπειρίες μέσω του WiFi μάρκετινγκ:
H τεχνολογία και συγκεκριμένα η χρήση του WiFi μάρκετινγκ, σας βοηθούν να κατανοήσετε τους πελάτες σας και να τμηματοποιήσετε τις ανάγκες τους. Το μάρκετινγκ WiFi είναι όταν μια επιχείρηση παρέχει δωρεάν WiFi στο κατάστημα με αντάλλαγμα τα στοιχεία επικοινωνίας του πελάτη. Στη συνέχεια, οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν αυτές τις πληροφορίες επικοινωνίας για να στείλουν εκστρατείες μάρκετινγκ, όπως ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μηνύματα SMS (γραπτά μηνύματα), σε αυτούς τους πελάτες. Όταν οι επισκέπτες εγγράφονται για να αποκτήσουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, συναινούν στην κοινοποίηση προσωπικών τους δεδομένων. Μαζί με τη συλλογή πληροφοριών για τους επισκέπτες, όπως η ηλικία, το φύλο και η τοποθεσία, οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν τα δεδομένα των πελατών για να συλλέξουν πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά τους και τις προτιμήσεις τους και να τους στείλουν στοχευμένα μηνύματα σχετικά με τις προσφορές του καταστήματος. Αυτές οι πληροφορίες σας βοηθούν να καταλάβετε ποιοι είναι οι πελάτες σας, τι τους αρέσει και πότε επισκέπτονται τον χώρο σας. Με όλα αυτά τα δεδομένα πελατών, μπορείτε να στέλνετε εξατομικευμένες προωθητικές ενέργειες και προσφορές σε διαφορετικές ομάδες επισκεπτών. Φανταστείτε πόσο αποτελεσματικό είναι να στέλνετε μια ειδική προσφορά επιδόρπιου στους λάτρεις των γλυκών γεύσεων ή μια προσφορά για happy hour στους ανθρώπους που σας επισκέπτονται το βράδυ. Το μάρκετινγκ μέσω WiFi σας δίνει επίσης πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για το τι συμβαίνει στον χώρο σας. Μπορείτε να δείτε πότε έχει κίνηση, πόση ώρα μένουν οι πελάτες και ποιες ημέρες είναι οι πιο δημοφιλείς. Το μάρκετινγκ μέσω WiFi μπορεί, επίσης, να διευκολύνει τους πελάτες να δώσουν ανατροφοδότηση σχετικά με την εμπειρία τους. Αυτού του είδους το εξατομικευμένο μάρκετινγκ κάνει την εμπειρία του πελάτη να μοιάζει προσαρμοσμένη στις ατομικές του ανάγκες.
Προσφέρετε προγράμματα πιστότητας:
Ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα επιβράβευσης και ανταμοιβής προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με ένα γενικό πρόγραμμα καθώς ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες και τις προτιμήσεις του κοινού σας.
Κατά τη δημιουργία ενός εξατομικευμένου προγράμματος επιβράβευσης και ανταμοιβής λάβετε υπόψιν σας τα εξής:
- Το κοινό σας: Αυτό μπορεί να βασίζεται σε δημογραφικά στοιχεία, καταναλωτικές συνήθειες κ.α.
- Τους στόχους σας: Καθορίστε τους στόχους του προγράμματός σας, όπως η για παράδειγμα η αύξηση και η διατήρηση των πελατών, η αύξηση των πωλήσεων κ.α.
- Τις ανταμοιβές σας: Καθορίστε τις ανταμοιβές που θα προσφέρετε και τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες μπορούν να τις κερδίσουν, είτε σχετίζονται άμεσα με την επιχείρησή σας, όπως εκπτώσεις προϊόντων, είτε επικεντρώνονται σε αποκλειστικές εμπειρίες. Επιλέξτε τον σωστό τύπο προσφοράς με βάση τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντα του κοινού-στόχου σας, για παράδειγμα: αγοράστε ένα προϊόν και αποκτήστε ένα ακόμη δώρο, προσφορές πακέτων κ.λπ.
- Τη δομή του προγράμματός σας: Καθορίστε τη δομή του προγράμματός σας, όπως συστήματα πόντων ή κλιμακωτά προγράμματα, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες μπορούν να παρακολουθούν και να εξαργυρώνουν τις ανταμοιβές τους.
- Τους δείκτες αποδοτικότητας: Καθορίστε τους βασικούς δείκτες απόδοσης και παρακολουθήστε την πρόοδο σε μια χρονική περίοδο για να αξιολογήσετε την επιτυχία του προγράμματός σας και να κάνετε τις απαραίτητες διορθώσεις για να το βελτιώσετε.
Προσφέρετε άμεσες ανταμοιβές:
Σε ποιον δεν αρέσει ένα δώρο γενεθλίων ή ένα επετειακό δώρο; Ειδικά αν είναι έκπληξη!
Για το λόγο αυτό, σας προτείνουμε να διαμορφώσετε μια ανταμοιβή για τις παρακάτω περιστάσεις:
- Γενέθλια
Διαμορφώστε μια άμεση ανταμοιβή για τους πελάτες σας την ημέρα των γενεθλίων τους δίνοντάς τους έναν αριθμό πόντων ή μεγαλύτερη έκπτωση ώστε να νιώσουν ξεχωριστοί.
- Επέτειος
Μια άλλη εξατομικευμένη επιλογή ανταμοιβής που μπορούν να απολαύσουν οι πελάτες είναι η επέτειός τους – με το κατάστημά σας. Κάθε χρόνο, οι πελάτες σας λαμβάνουν μια ανταμοιβή για την ημέρα που εγγράφηκαν στη σελίδα σας ή στο newletter σας. Ας πούμε ότι το κατάστημα ή η επιχείρησή σας λειτουργεί από την 1η Ιανουαρίου 2018. Κάθε χρόνο, την 1η Ιανουαρίου, οι πελάτες σας θα έχουν σημειώσει μια επέτειο. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να γιορτάσετε τους πιστούς πελάτες που παραμένουν εδώ χρόνο με το χρόνο. Για την επετειακή ανταμοιβή, μπορείτε να δώσετε στους πελάτες πόντους ή μια έκπτωση περιορισμένου χρόνου ή ένα δωρεάν δώρο. Δημιουργήστε μια επετειακή πρόκληση για τους πελάτες σας και γιορτάστε τη συμμετοχή τους κάθε χρόνο.
Το δίκτυο καταστημάτων ΕΝΑ FOOD C&C, εδώ και 25 χρόνια στηρίζει τον επαγγελματία και την επιχείρησή του με προνομιακές προσφορές και υπηρεσίες που καλύπτουν τις ανάγκες του. Με την Κάρτα ΕΝΑ PROFIT, ο επαγγελματίας αποκτά πολλά πλεονεκτήματα, περιλαμβανομένων εκπτώσεων σε επιλεγμένα προϊόντα, αποκλειστικές προσφορές, και πρόσβαση σε εξειδικευμένες υπηρεσίες. Επιπλέον, μπορείτε επίσης να εγγραφείτε στο newsletter μας για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα και ενημερώσεις σχετικά με τις ειδικές προσφορές και εκδηλώσεις που προσφέρουμε αποκλειστικά στους κατόχους της Κάρτας ΕΝΑ PROFIT. Με αυτόν τον τρόπο, θα είστε πάντα ενημερωμένοι για τις ευκαιρίες που σας περιμένουν και θα επωφεληθείτε ακόμη περισσότερο από τη συνεργασία μας.
Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στην ΕΝΑ FOOD C&C και την Κάρτα ΕΝΑ PROFIT.