Πάσχα 2023: Όλα όσα χρειάζεται να ξέρετε για να είναι έτοιμο το mini market σας για εορταστικές πωλήσεις

Πάσχα 2023: Όλα όσα χρειάζεται να ξέρετε για να είναι έτοιμο το mini market σας για εορταστικές πωλήσεις | ENA Blog
Πάσχα 2023: Όλα όσα χρειάζεται να ξέρετε για να είναι έτοιμο το mini market σας για εορταστικές πωλήσεις | ENA Blog

Το Πάσχα είναι προ των πυλών, σηματοδοτώντας την πρώτη μεγάλη γιορτή μετά τα Χριστούγεννα. Αυτή είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τα mini market να απολαύσουν μια εποχιακή ώθηση στις πωλήσεις τους. Με τις σωστές στρατηγικές και προωθητικές ενέργειες, οι έμποροι λιανικής μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτή την ιδιαίτερη εποχή του χρόνου και να δημιουργήσετε μια αξέχαστη εμπειρία αγορών για τους πελάτες σας. Για να σας βοηθήσουμε να ετοιμάσετε το κατάστημά σας για το Πάσχα, σας παρέχουμε κάποιες κορυφαίες συμβουλές της για αύξηση των πωλήσεων και αλληλεπίδραση με τους πελάτες σας.

Το Πάσχα είναι η γιορτή της σοκολάτας. Eίναι σημαντικό τα ράφια σας να είναι προετοιμασμένα και να είστε έτοιμοι να ξαναγεμίσετε οποτεδήποτε χρειαστεί, καθώς η σοκολάτα είναι ένα παραδοσιακό πασχαλινό γλυκό!  Οι πελάτες μπαίνοντας στο μαγαζί σας θα στραφούν στα πασχαλινά σοκολατένια αυγά, αγαπητά σε μικρούς και μεγάλους. Αλλά μην ξεχνάτε, ότι δεν πρόκειται μόνο για τα σοκολατένια αυγά, οτιδήποτε σοκολατένιο που να απεικονίζει λαγουδάκια και λουλούδια έχουν την πρωτοκαθεδρία τις γιορτινές ημέρες του Πάσχα. Να έχετε κατά νου ότι η σοκολάτα και όλα τα πασχαλινά εδέσματα έχουν συνήθως υψηλά περιθώρια κέρδους, που μπορούν κάλλιστα να βοηθήσουν στην αύξηση της συνολικής κερδοφορίας ενός mini market κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.

Η βιτρίνα και η εσωτερική διακόσμηση έχουν ξεχωριστή δύναμη την εορταστική περίοδο! Αυτό μπορεί να φανεί προφανές, αλλά θα ήταν λάθος να μην το αναφέρουμε. Εάν έχετε ειδικά προϊόντα για το Πάσχα, παρουσιάστε τα στη βιτρίνα σας και δώστε ιδιαίτερη σημασία στα χρώματα,καθώς το Πάσχα είναι συνδεδεμένο με παστέλ αποχρώσεις του κίτρινου, του πράσινου, του ροζ αλλά και με το κόκκινο. Με αυτό εννοούμε, ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διακοσμητικά, ίσως μια πινακίδα έξω ή αφίσες για να δείξετε τί έχει να προσφέρει το μαγαζί σας  αλλά και να το κάνουν πολύχρωμο! Βάλτε στο επίκεντρο τα καλάθια του Πάσχα. Τα καλάθια του είναι ένα πολύ δημοφιλές αντικείμενο αυτή την εποχή του χρόνου. Μη διστάσετε να τα χρησιμοποιήσετε ως κεντρικό στοιχείο της βιτρίνας σας, και να τους στολίσετε εσωτερικά με ποικιλία αντικειμένων, όπως ψεύτικα αυγά, κουνελάκια, παιχνίδια, μικρά δώρα και σοκολατάκια. Δημιουργήστε με αυτό τον τρόπο μια περιοχή με εμφανή χαρακτηριστικά! Πάρτε όλα τα πασχαλινά προϊόντα σας: παιχνίδια με κουνελάκια, λουλούδια, σοκολατένια αυγά (ή οποιαδήποτε μορφή σοκολάτας), διακοσμητικά λουλουδιών και ομαδοποιήστε τα σε μια κύρια περιοχή. Κάντε το να ξεχωρίζει με πανό και λουλούδια για να προσελκύσετε όλους τους πελάτες και να τους κάνετε να περάσουν από τις πόρτες σας!

Προσπαθήστε με τις παραπάνω τακτικές να τραβήξετε την προσοχή των περαστικών από το δρόμο του mini market σας και ενισχύοντας τις απογραμμάτιστες αγορές προς όφελος της επιχείρησής σας. Όπως έχει τονίσει άλλωστε και η Susan Nash, trade communication manager, πολυεθνικής εταιρίας Το 4% των αγορών Creme Egg και το 47% των αγορών Mini Egg έγιναν από πελάτες που δεν είχαν προγραμματίσει να αγοράσουν το προϊόν, αποδεικνύοντας τη δύναμη μιας καλής ορατότητας.

Ως πωλητές λιανικής, φροντίστε να συνδυάσετε τις “αναμενόμενες” προσφορές με κάτι πιο εντυπωσιακό, προκαλώντας τους πελάτες να σκεφτούν εκτός του κλασικού σοκολατένιου αυγού. Προσφορές όπως τα παρακάτω μπορούν να προσθέσουν μια πινελιά πρωτοτυπίας στις κοινές προσφορές των πασχαλινών λιχουδιών:

  • Μικρά δώρα ή παιχνίδια που σχετίζονται με το Πάσχα, όπως διακοσμητικά αυγά ή κουνελάκια.
  • Σοκολατένια αυγά με αναπάντεχες γεύσεις, όπως τσίλι, αλάτι της θάλασσας ή βούτυρο φυστίκι.
  • Δημιουργία διαφόρων συσκευασιών για τα προϊόντα σας, με μοναδικά σχέδια ή συνδυασμούς χρωμάτων.
  • Δωρεάν δείγματα από τα προϊόντα σας που δεν είναι πασχαλινά, ώστε να προτείνετε κάτι διαφορετικό στους πελάτες σας.
  • Δημιουργία πασχαλινών καλαθιών με προϊόντα που δεν είναι απαραίτητα λιχουδιές, όπως είδη διακόσμησης ή άλλα είδη σούπερ μάρκετ που μπορεί να χρειαστεί ένας πελάτης για το Πάσχα.

Εκμεταλλευτείτε την εορταστική περίοδο του Πάσχα και όσα μπορεί να προσφέρει στην επιχείρηση σας, ώστε να αυξήσει την επισκεψιμότητα αλλά και την κερδοφορία σας. Προωθήστε, σύμφωνα, με τις προτάσεις μας τα πασχαλινά εδέσματα του mini market σας προωθώντας παράλληλα προϊόντα που εμπορεύεστε καθ΄ όλη τη διάρκεια χρόνου.