Πώς τα μπαρ και τα εστιατόρια μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους κατά το Happy Hour

Πώς τα μπαρ και τα εστιατόρια μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους κατά το Happy Hour | ENA Blog
Πώς τα μπαρ και τα εστιατόρια μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους κατά το Happy Hour | ENA Blog

Κάθε εστιατόριο και μπαρ έχει εφαρμόσει διάφορες στρατηγικές για να διατηρήσει τους πελάτες του ικανοποιημένους και να καταφέρει να τους κάνει να επιστρέψουν ξανά στο χώρο τους. Μια από τις πιο δοκιμασμένες μεθόδους προσέλκυσης πελατών και αύξησης των πωλήσεων ενός μπαρ ή ενός εστιατορίου είναι η τακτική του happy hour που εφαρμόζεται κυρίως κατά τις ώρες χαμηλής κίνησης.  Κατά τη διάρκεια αυτών των ωρών, οι πελάτες σε ένα μπαρ ή εστιατόριο λαμβάνουν έκπτωση σε αλκοολούχα ποτά, σνακ και ορεκτικά. Ανάλογα την επιχείρηση που διαθέτετε μπορείτε να αναπτύξετε τις δικές της δημιουργικές ιδέες που θα ενσωματώσετε κατά το happy hour.  Μπορείτε να προσφέρετε ένα ποτό δωρεάν με την αγορά ενός άλλου, να μειώσετε τις τιμές κάποιων ποτών ή να προσφέρετε πακέτα ποτών και φαγητού κατά συγκεκριμένες ώρες της ημέρας.Πριν οργανώσετε το δικό σας happy hour, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι η προσφορά εκπτώσεων πρέπει να συνοδεύεται από ένα καλά σχεδιασμένο πρόγραμμα εφαρμογής, προκειμένου να είναι πραγματικά αποδοτική αυτή η προωθητική ενέργεια. Κατά τον προγραμματισμό μιας στρατηγικής happy hour για την αύξηση των πωλήσεων σας σε ποτά, αναψυκτικά και φαγητό, θα πρέπει να εφαρμόσετε σας τα εξής:

Επιλέξτε με σύνεση τις ώρες του happy hour

Το happy hour αποτελεί μια ευκαιρία να προσελκύσετε πελάτες κατά τις ώρες που συνήθως υπάρχει χαμηλή επισκεψιμότητα στο εστιατόριο ή το μπαρ σας, επομένως είναι σημαντικό να επιλέξετε την κατάλληλη ώρα για να αυξήσετε τα κέρδη σας. Συνήθως, το happy hour πραγματοποιείται μετά το μεσημεριανό και πριν από το δείπνο για να προσελκύσει το κοινό που εργάζεται από τις 9 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα, αλλά υπάρχουν και εναλλακτικές ώρες που μπορούν να συμβάλλουν στην επιτυχημένη εφαρμογή του happy hour. Για παράδειγμα, εάν έχετε έναν μεγαλύτερο χώρο και θέλετε να εξασφαλίσετε ότι θα έχετε συνεχώς κόσμο, μπορείτε να εξετάσετε την επέκταση των ωρών σας. Η προσθήκη ενός happy hour κατά τις πιο βραδινές ώρες μπορεί να προσελκύσει ένα διαφορετικό πελατειακό κοινό που αγαπά τη νυχτερινή διασκέδαση και επομένως να ανεβάσει την επισκεψιμότητα στην επιχείρησή σας κατά το νυχτερινό ωράριο λειτουργίας σας. Με την επέκταση του ωραρίου του Happy Hour κατά τις πιο βραδινές ώρες, γίνεστε πόλος έλξης για εργαζόμενους με μη παραδοσιακό ωράριο εργασίας, όπως οι εργαζόμενοι σε κομμωτήρια, καφετέριες και εστιατόρια, οι οποίοι σχολάνε από την εργασία τους αργά. Αυτοί οι εργαζόμενοι επιθυμούν να εκμεταλλευτούν προσφορές και εκπτώσεις, και εσείς μπορείτε να τους προσελκύσετε και να τους προσφέρετε αυτή τη δυνατότητα.

Αναπτύξτε ένα ξεχωριστό μενού

Ένα σημαντικό στοιχείο του happy hour είναι το μενού που προσφέρεται. Τα πιο δημοφιλή προϊόντα σε ένα happy hour μενού είναι η μπίρα, τα κοκτέιλ, τα μοκτέιλ και τα ορεκτικά. Δημιουργήστε πακέτα που περιλαμβάνουν ποτά και τα πιο δημοφιλή, αλλά κερδοφόρα πιάτα. Μπορείτε επίσης να παρουσιάσετε πακέτα φαγητού και ποτού που μπορεί να κεντρίσουν το ενδιαφέρον και να προωθήσουν εξειδικευμένα υλικά και συστατικά όπως φρούτα εποχής. Μπορείτε επίσης να προσελκύσετε τους πελάτες σας προσφέροντας κάτι ιδιαίτερο στο μενού που είναι διαθέσιμο μόνο κατα τη διάρκεια του happy hour. Επίσης, θυμηθείτε να προσφέρετε κάτι για αυτούς που δεν πίνουν ή δεν τρώνε κρέας αλλά και γαλακτοκομικά πιάτα. Δημιουργήστε μοναδικά μενού ποτών και συνδυασμούς φαγητού για να ικανοποιήσετε κάθε είδους πελάτη.

Στοχεύστε τους τακτικούς πελάτες

Το να γνωρίζετε το είδος των πελατών που επισκέπτονται το μπαρ και το εστιατόριό σας κατά τη διάρκεια του happy hour θα σας βοηθήσει να προσαρμόσετε το πρόγραμμά σας ανάλογα με τις ανάγκες τους. Οι περισσότερες πωλήσεις προέρχονται από επαναλαμβανόμενους πελάτες και όχι από τους νέους.  Παρατηρήστε εάν οι πιο συχνοί πελάτες σας είναι εργαζόμενοι σε εταιρείες που σας επισκέπτονται μετά το ωράριο εργασίας τους ή νέοι άνθρωποι που τους αρέσει να σας επισκέπτονται αργά το βράδυ και εφαρμόστε μια στρατηγική happy hour που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους. Η ημέρα και η ώρα του happy hour πρέπει να προσδιοριστούν εκ των προτέρων. Γενικά, οι Τρίτες είναι συχνά ημέρες με χαμηλή επιχειρηματική δραστηριότητα. Επιπλέον, μπορείτε να αποφασίσετε για μια ενιαία τιμή για ένα συγκεκριμένο ποτό και να προσφέρετε happy hour όλη την ημέρα.

Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας στο upselling

Είναι γνωστό ότι οι σερβιτόροι στα εστιατόρια και τα μπαρ μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τις πωλήσεις. Κατά την παραγγελία, οι καταναλωτές συχνά ζητούν βοήθεια από τον σερβιτόρο και οι πελάτες είναι πιθανότερο να επιλέξουν μια προσφορά συνδυασμού ποτού και φαγητού αλλά και να πραγματοποιήσουν την παραγγελία τους κατά τη διάρκεια του happy hour. Εκπαιδεύστε τους σερβιτόρους σας να προτείνουν κερδοφόρα προϊόντα από το μενού ή να προωθούν τις προσφορές συνδυασμών φαγητού και ποτού που έχουν υψηλότερη τιμή. Ενθαρρύνετε το προσωπικό σας να προσπαθεί να κατανοεί τους επισκέπτες σας, τις προτιμήσεις τους, τις συνήθειές τους και τις γεύσεις που αγαπούν. Αυτό θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε στοχευμένες προσφορές που θα έχουν ανταπόκριση κατα το happy hour.

Προωθήστε εκδηλώσεις, εκπτώσεις και ενημερώσεις μέσω των κοινωνικών δικτύων

Η κοινωνική δραστηριότητα είναι σημαντική σήμερα, ειδικά για τους επαγγελματίες του χώρου φιλοξενίας, της εστίασης και των επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών. Θα πρέπει να διαθέτετε μια καλή ιστοσελίδα για το μπαρ και το εστιατόριό σας, όπου μπορείτε να προωθήσετε την τακτική του happy hour με τα μενού και τις συνοδευτικές εκδηλώσεις. Η ιστοσελίδα σας πρέπει να διηγείται στους πελάτες σας την ιστορία του εστιατορίου σας. Λόγω του έντονου ανταγωνισμού, οι επιχειρήσεις πρέπει να τονίζουν αυτό που καθιστά την επιχείρηση τους μοναδική αλλά και να εμπλέκουν τους πελάτες τους προσωπικά και τα κοινωνικά μέσα είναι ο καλύτερος τρόπος για να το πράξετε! Ανοίξτε μια σελίδα στο Instagram ή στο Facebook για το μπαρ και το εστιατόριό σας, αν δεν έχετε ήδη. Προωθήστε τα προϊόντα του μενού σας, τα μοναδικά κοκτέιλ, τις εκδηλώσεις και τις ιδέες σας κατα το happy hour. Δημιουργήστε ελκυστικά και ευρηματικά hashtags και ενθαρρύνετε τους πελάτες να τα χρησιμοποιούν όταν δημοσιεύουν οτιδήποτε σχετικό με το εστιατόριο.

Αφήστε τους αριθμούς να μιλήσουν 

Μόνο μέσω της ανάλυσης των αριθμών μπορεί κανείς να καθορίσει την επιτυχία μιας στρατηγικής happy hour. Η παρακολούθηση του περιθωρίου κέρδους για κάθε προϊόν είναι ο πιο ακριβής τρόπος να αξιολογηθεί αυτό. Προσθέστε τις συνολικές πωλήσεις κάθε προϊόντος κατά τη διάρκεια της Happy Hour και πολλαπλασιάστε το αποτέλεσμα με το περιθώριο κέρδους για κάθε πώληση. H στρατηγική του happy hour είναι μια φανταστική ευκαιρία για να δοκιμάσετε νέα προϊόντα, να μάθετε για τη συμπεριφορά των πελατών και να αυξήσετε τις πωλήσεις. 

Εξερευνήστε την κάβα στα καταστήματα ΕΝΑ FOOD C&C και προσθέστε ένα ακόμη πλεονέκτημα διαφοροποίησης προς τον πελάτη σας. Αναζητήστε ιδέες στον κατάλογό μας Cocktails και Υλικά για δυνατές προσφορές και γευστικές συνταγές καθώς και στο 15νθήμερο έντυπο μας!