Συμβουλές για το πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις online παραγγελιών σε ένα εστιατόριο 

Συμβουλές για το πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις online παραγγελιών σε ένα εστιατόριο | ENA Blog
Συμβουλές για το πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις online παραγγελιών σε ένα εστιατόριο | ENA Blog

Οι άνθρωποι είναι πλέον πιο απασχολημένοι από ποτέ, οπότε αναζητούν τρόπους εξοικονόμησης χρόνου. H διαδικτυακή παραγγελία είναι πλέον πολύ δημοφιλής διαδικασία, καθώς επιτρέπει στους πελάτες την παραγγελία και παραλαβή φαγητού, χωρίς να χρειάζεται να μετακινηθούν από το σπίτι. Κάναμε την έρευνά μας και καταλήξαμε σε συμβουλές για το πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις online παραγγελιών στο εστιατόριό σας. 

Βελτιστοποιήστε το online μενού σας  

Για να προσελκύσετε περισσότερους online επισκέπτες χρειάζεται να αξιοποιήσετε τις δυνατότητες που σας προσφέρει ο κλάδος του μάρκετινγκ. Μερικές μικρές αλλαγές στο μενού σας μπορούν να κάνουν τη διαφορά στη δημοφιλία του εστιατορίου σας. Εμπλουτίστε το διαδικτυακό σας μενού με εικόνες υψηλής ποιότητας και συμπεριλάβετε συνδυαστικές επιλογές προϊόντων σε δελεαστικές προσφορές. Μελέτες δείχνουν ότι οι πελάτες που παραγγέλνουν online ξοδεύουν 18% περισσότερο από τους πελάτες που κάνουν τηλεφωνικές παραγγελίες, οπότε φροντίστε να τους δώσετε πολλές επιλογές και ευκαιρίες με πακέτα προσφορών που συνδυάζουν ένα ολοκληρωμένο γεύμα. Βεβαιωθείτε, επίσης, ότι λαμβάνετε υπόψη σας την εμπειρία του πελάτη όταν δημιουργείτε το μενού των online παραγγελιών σας. Πιάτα που είναι δημοφιλή στο χώρο του εστιατορίου σας ενδέχεται να μην είναι κατάλληλα για take-out ή παράδοση. Εξετάστε το ενδεχόμενο να αφαιρέσετε επιλογές μενού που είναι εύκολο να χαλάσουν κατά τη μεταφορά ή δεν έχουν καλή γεύση αν έχουν μείνει έστω και για λίγο στη συσκευασία παράδοσης.  

Διευκολύνετε τις online παραγγελίες από την ιστοσελίδα σας 

Το 70% των πελατών προτιμούν να παραγγέλνουν απευθείας από ένα εστιατόριο. Οι πελάτες που θα αναζητήσουν την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο, θα επισκεφτούν πρώτα από όλα τον ιστότοπό σας, και γι’ αυτό είναι σημαντικό να προνοήσετε να διαθέτετε έναν ιστότοπο που θα αναδεικνύει την ποιότητα των υπηρεσιών σας και τον επαγγελματισμό σας. Η προβολή της δυνατότητας για ηλεκτρονική παραγγελία από τον ιστότοπό σας είναι ένα σημαντικό πρώτο βήμα για να τους διευκολύνετε και να τους ενθαρρύνετε. Βεβαιωθείτε πως το banner ή το κουμπί με την υπηρεσία online παραγγελίας βρίσκεται σε εμφανές σημείο στην αρχική σας σελίδα, ώστε να τραβήξει την προσοχή τους και να τους προτρέψει να παραγγείλουν απευθείας από τον ιστότοπό σας, παρά από μια διαμεσολαβητική εταιρεία παράδοσης. 

Δημιουργήστε κίνητρα για την online παραγγελία 

To εξήντα τοις εκατό των πελατών επιλέγουν να παραγγέλνουν online όταν λαμβάνουν αποκλειστικές εκπτώσεις. Μια προσφορά περιορισμένης διάρκειας είναι το τέλειο κίνητρο για να πείσετε τους ανθρώπους να παραγγείλουν απευθείας από το εστιατόριό σας. Μια άλλη εξαιρετική στρατηγική είναι να διαμορφώσετε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης, το οποίο επιτρέπει στους πελάτες σας να κερδίζουν ανταμοιβές για επανειλημμένες αγορές από το εστιατόριο σας όπως πόντους, εκπτώσεις και δώρα, για παράδειγμα ένα δωρεάν γλυκό. Ένα τέτοιο πρόγραμμα ανταμείβει τους πιστούς καταναλωτές σας που συχνά παραγγέλνουν από την επιχέιρησή σας. Σύμφωνα με μια μελέτη, η ενίσχυση της πιστότητας των πελατών μέσα από ανταμοιβές κατά 5% μπορεί να αυξήσει τα έσοδα από 25% έως 95% μιας επιχείρησης.  

Ενημερώστε τους πελάτες σας για την ηλεκτρονική παραγγελία μέσω email και social media 

Για να ωφεληθείτε από τα προνόμια που προσφέρει ένα σύστημα ηλεκτρονικών παραγγελιών πρέπει να το επικοινωνήσετε στους πελάτες σας ώστε να το χρησιμοποιήσουν. Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξακολουθούν να είναι ο καλύτερος και οικονομικότερος τρόπος για να προσεγγίσετε τους υπάρχοντες πελάτες σας και να τους ενημερώσετε για τις δυνατότητες στο κατάστημά σας.