Social Media και εξυπηρέτηση πελατών: Ποιες είναι οι καλύτερες στρατηγικές

Social Media και εξυπηρέτηση πελατών: Ποιες είναι οι καλύτερες στρατηγικές | Ena Blog
Social Media και εξυπηρέτηση πελατών: Ποιες είναι οι καλύτερες στρατηγικές | Ena Blog

Η παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας στους πελάτες σας είναι σαφώς απαραίτητη. Για να είναι, όμως αυτή η εμπειρία συνολική, χρειάζεται να δώσετε βάση και στην διαδικτυακή εξυπηρέτηση των πελατών σας. Με τον τρόπο αυτό θα καταφέρετε να προωθήσετε σημαντικά την επιχείρησή σας αλλά και να διατηρήσετε το ήδη υπάρχον πελατολόγιό σας.

Αλληλεπιδράστε ενεργά με τους χρήστες των social media

Η αλληλεπίδραση με τους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες μέσα από τα social media είναι ιδιαιτέρως σημαντική και επηρεάζει την εικόνα της επιχείρησής σας σε μεγάλο βαθμό. Γι’ αυτό φροντίστε να απαντάτε στις απορίες τους, να επιλύετε πιθανά προβλήματα αλλά και να ζητάτε τακτικά τη γνώμη τους για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας.

Μειώστε τον χρόνο απάντησης

Η πραγματικότητα είναι, ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χαρακτηρίζονται από αμεσότητα και έτσι οι πελάτες περιμένουν από τις επιχειρήσεις να απαντούν αμέσως. Ο χρόνος αυτός υποδηλώνει και τον χρόνο αντίδρασης μιας επιχείρησης στα διάφορα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν.

Συμβάλλει επίσης στη δημιουργία θετικής εντύπωσης από την πλευρά των πελατών, γεγονός που αυξάνει την πιστότητά τους, ενώ είναι πολύ πιθανό να συστήσουν αυτή την επιχείρηση και σε άλλους. 

Εξατομικεύστε την εμπειρία

Οι καταναλωτές εκτιμούν όταν μία επιχείρηση κατανοεί τις ανάγκες τους. Κάτι που βοηθάει σε αυτό είναι το εξατομικευμένο μάρκετινγκ, που είναι και η υψηλότερη μορφή στοχευμένου μάρκετινγκ μέσω του οποίου μπορείτε να δημιουργείτε συγκεκριμένα μηνύματα για μεμονωμένους πελάτες.

Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν εργαλεία ανάλυσης δεδομένων (όπως το Hootsuite) για να επεξεργαστούν πληροφορίες που αφορούν στα δημογραφικά στοιχεία, τα ενδιαφέροντα και τις αναζητήσεις, με στόχο να κατανοήσουν καλύτερα το κοινό τους και να προσαρμόζουν ανάλογα το περιεχόμενο της επικοινωνίας τους με τους πελάτες.

Η παροχή μιας εξατομικευμένης εμπειρίας θα ενθαρρύνει τους πελάτες να μοιραστούν την εμπειρία τους στα δικά τους προφίλ κι έτσι να προσελκύσουν μεγαλύτερο κοινό στην επιχείρησή σας.

Μετρήστε και παρακολουθήστε τα επίπεδα ικανοποίησης χρηστών

Χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως τα σχόλια των πελατών αλλά και τις online βαθμολογίες και κριτικές, μπορείτε να μετράτε, να παρακολουθείτε και να αναλύετε τις τάσεις, έτσι ώστε να  κάνετε τις απαραίτητες ενέργειες που θα συμβάλουν στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.