Τα φρέσκα του Φεβρουαρίου και ιδέες για να τα ενσωματώσετε στο μενού σας
Μπορεί ο Φεβρουάριος ως μήνας να υπολείπεται σε ημέρες από τους άλλους 11 του χρόνου, όμως αποτελεί μια από τις πιο πλούσιες περιόδους φρέσκων προϊόντων.
Οι νέες τάσεις σε τρόφιμα και ποτά που διαμορφώνουν τα ράφια τη νέα χρονιά
Ένα από τα πιο βασικά ερωτήματα που απασχολούν τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής αφορά σίγουρα στις τάσεις που φέρνει μαζί του το 2023.
Οι διατροφικές τάσεις του 2023 για να τις προσθέσετε στο μενού σας
Ακριβώς όπως στην εσωτερική διακόσμηση ή τη μόδα, οι τάσεις στον κόσμο των τροφίμων διαφέρουν από χρόνο σε χρόνο. Είτε πρόκειται για ένα νέο, νόστιμο πιάτο από έναν σεφ, είτε για έναν καινοτόμο τρόπο για να απολαύσετε διαχρονικές συνταγές, πάντα οι νέες διατροφικές τάσεις ιντριγκάρουν τους καταναλωτές.
Γευστικό κοτόπουλο αλά παρμιτζιάνα με ζυμαρικά
Το κοτόπουλο αλά παρμιτζιάνα με ζυμαρικά είναι ένα κλασικό πιάτο που περιλαμβάνει όλα όσα αγαπάμε για το ιταλικό φαγητό σε μια μπουκιά.
Γιατί το σύγχρονο mini market πρέπει να είναι και online
Η online λιανική έχει αλλάξει τα δεδομένα στον κλάδο της παραδοσιακής λιανικής τα τελευταία χρόνια. Με αφορμή την πανδημία και με σκοπό την προστασία των καταναλωτών και τη διευκόλυνση των αγορών τους, πραγματοποιήθηκε μια πραγματική επανάσταση στις αγοραστικές συνήθειες και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων του κλάδου.
Συναισθηματική Οικονομία: η νέα τάση στον κλάδο του Τουρισμού και της Φιλοξενίας
O κλάδος του Τουρισμού και της Φιλοξενίας αλλάζει. Ο παλαιότερος προσανατολισμός εξυπηρέτησης των υπαλλήλων στη φιλοξενία έχει ξεπεραστεί.
Καυτερές μπουκιές κουνουπιδιού με σως μαγιονέζας
Στη γαστρονομία το κουνουπίδι αποτελεί μια νόστιμη τάση. Το σταυρανθές λαχανικό που αγαπάει η vegan κοινότητα μαγειρεύεται με όλους τους τρόπους και έχει μετατραπεί από ρύζι μέχρι και σε κρούστα πίτσας.
Μικρές Συμβουλές για να κεντρίσετε το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών του επαγγελματικού τουρισμού
Μια από τις μεγαλύτερες τουριστικές κοινότητες στις οποίες μπορείτε να βασιστείτε για την ανάπτυξη της επιχείρησης φιλοξενίας που διατηρείτε είναι φυσικά και οι ταξιδιώτες του επαγγελματικού τουρισμού.
Μανιταρόσουπα βελουτέ, ένα ιδανικό πιάτο για το μενού μετά τις γιορτές
Σίγουρα, τα εορταστικά τραπέζια που ετοιμάζουν οι περισσότερες επιχειρήσεις εστίασης έχουν αρκετούς γευστικούς πρωταγωνιστές σε έκτακτη και μοναδική εμφάνιση.
3 λύσεις για να είναι έτοιμο το mini market σας τη νέα χρονιά
Καθώς πλησιάζουμε στο τέλος μιας απαιτητικής χρονιάς, οι περισσότεροι επιχειρηματίες της Μικρής Λιανικής αναζητούν τρόπους για να υποδεχθούν το 2023, όσο το δυνατόν καλύτερα προετοιμασμένοι.
Βασιλόπιτα: Ιδέες για δημιουργίες που διαφέρουν και ενδιαφέρουν!
Σίγουρα, από τις καλύτερες στιγμές των επιχειρήσεων εστίασης είναι οι ιδιαίτερες βραδιές που φέρνει η επερχόμενη εορταστική περίοδος, το ρεβεγιόν δηλαδή των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.
Εορταστικά Χριστουγεννιάτικα Κεράσματα
Για τους επαγγελματίες της εστίασης μια εξαιρετική εμπειρία πελάτη κατά τη διάρκεια της πολυσύχναστης εποχής των Χριστούγεννων δεν είναι πάντα εύκολη.
Μια ολοκληρωμένη γαστρονομική πρόταση για το Χριστουγεννιάτικο μενού σας
To Χριστουγεννιάτικο τραπέζι και το Πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν σημαίνουν για την πλειοψηφία των πελατών της εστίασης ένα μοναδικό ραντεβού με φίνες, ακόμα και εξεζητημένες γευστικές προτάσεις.
3 ιδέες για να δώσετε εορταστική πινελιά στο brunch του ξενοδοχείου σας
H εορταστική περίοδος των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς συνεπάγεται πολλές εξόδους για τους καταναλωτές και φυσικά ακόμα μεγαλύτερες ευκαιρίες για το σύνολο των επιχειρήσεων για βελτίωση των υπηρεσιών τους και κυρίως της κερδοφορίας τους. Ειδικά για τα ξενοδοχεία και τους επαγγελματίες της φιλοξενίας, κάθε ώρα και ημέρα των διακοπών είναι κατάλληλη για να προσφέρουν εορταστικές ιδέες στους...
5 Χριστουγεννιάτικες ιδέες μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία
Tα Χριστούγεννα είναι μια από τις πιο πολυσύχναστες περιόδους για ταξίδια. Ενώ οι επισκέπτες σας κάνουν τις προετοιμασίες τους για την εορταστική περίοδο, υπάρχουν κάποιες κινήσεις που μπορείτε να κάνετε και που θα σας βοηθήσουν να προσελκύσετε περισσότερες κρατήσεις.